کد خبر: ۷۷۲۶۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
مسئول هماهنگ‌کننده جهاد دامپزشکی در سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر امین اسدی» اظهار داشت: امکان اعطا و ذخیره امتیاز بازآموزی در کد ملی دانشجویانی که در اردوهای جهادی مشارکت می‌نمایند، جهت دریافت پروانه‌های اشتغال به کار پس از پایان تحصیل با توافق با سازمان نظام دامپزشکی کشور صورت پذیرفت ...

حکیم مهر: شورای مدیران دامپزشکی خراسان شمالی با حضور مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی و مسئول برگزاری اردوهای جهادی، مدیرکل بهداشت و مبارزه با بیماریهای دامی و معاونت دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، روز چهارشنبه ششم دی ماه 1402 جلسهی شورای مدیران دامپزشکی خراسان شمالی با حضور «دکتر امین اسدی» مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی و مسئول اردوهای جهادی و «دکتر رضا اسدی» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و «دکتر احمدی» معاون دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور و رؤسای ستادی و شبکههای دامپزشکی شهرستانها برگزار شد.

«دکتر حمید رمضانی» مدیرکل دامپزشکی استان در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت امالبنین (س) و خیرمقدم به همکاران سازمان دامپزشکی کشور، مواردی در خصوص سیمای استان از نظر جمعیت دامی و ظرفیت های پرسنلی، وضعیت معیشتی پرسنل و لجستیکی همچنین چالشهای پیش رو اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی مواردی را مطرح کرد.

وی در ادامه با توجه به برگزاری یادواره شهدا از همکارانی که در برگزاری این جلسه زحمت کشیدند تقدیر و تشکر نمود.

چهار اصل در جهت ریشهکنی بیماری های دامی

«دکتر رضا اسدی» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور بر چهار اصل در جهت ریشهکنی بیماری های دامی تاکید کرد.

وی آموزش و ترویج، برگزاری دوره های آموزشی علمی – تخصصی - فنی برای فعالان حوزه دامپزشکی و جامعه هدف که شامل دامداران و بهره‌برداران می باشد را مهمترین گام در رسیدن به اهداف عالی سازمانی برشمرد.

اسدی انجام مراقبت و پایش بیماری و بررسی های مطلوب در کنترل بیماری ها و همچنین مهیا کردن شرایط بهداشتی در دامداری ها، امنیت زیستی و ایجاد شرایط قرنطینه ای در کنترل جابجایی و نقل و انتقال دام را تاکید نمود.

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی کشور واکسیناسیون به موقع و صحیح دام علیه بیماری را بعنوان آخرین گام در تحقق ریشه کنی بیماری های دامی دانست.

جهاد دامپزشکی در آینده بسیار نزدیک هدفمندتر خواهد شد

«دکتر امین اسدی» مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی و مسئول برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل دامپزشکی خراسان شمالی و عوامل برگزاری یادواره شهدا گفت: جهاد دامپزشکی در آینده بسیار نزدیک هدفمندتر برگزار خواهد شد.

وی خبر داد: با تشکیل کمیته فنی - تخصصی و همکاری دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی، اولویت برنامههای عملیاتی اردوهای جهادی دامپزشکی مطابق برنامه های مربوطه پیش خواهد رفت.

امین اسدی افزود: برگزاری اردوهای جهاد دامپزشکی فرصتی مناسب برای تحقیقات و پژوهش های دانشجویان بخش خصوصی و دولتی در راستای تحقق شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید، خواهد بود.

وی توجه ویژه به آموزش و ترویج در اردوهای جهادی دامپزشکی در جهت تحقق این مهم که پیشگیری بهتر از درمان است را تاکید نمود.

مسئول هماهنگی امور مربوط به برگزاری اردوهای جهاد دامپزشکی در سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: آموزش عملی واکسیناسیون به دانشجویان فعال در اردوهای جهادی، به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی به آنان و دام بسیار حائز اهمیت می باشد.

امتیاز بازآموزی دانشجویان شرکتکننده در اردوهای جهادی ذخیره خواهد شد

دکتر امین اسدی اظهار کرد: امکان اعطا و ذخیره امتیاز بازآموزی در کد ملی دانشجویانی که در این اردوها مشارکت مینمایند جهت دریافت پروانههای اشتغال به کار پس از پایان تحصیل با توافق با سازمان نظام دامپزشکی کشور صورت پذیرفت.

وی خبر داد: روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور موفق شده است در دو سال گذشته به نیم میلیون خدمت در حوزه اطلاع رسانی برسد و از ابتدای آذر ماه به صورت روزانه در صدا و سیمای کشور حضور دارد.

دکتر احمدی معاونت دفتر مرکزی حراست سازمان دامپزشکی کشور در این جلسه وظیفه اصلی حراست را صیانت از تمام دارایی های مادی و معنوی یک مجموعه اعلام نمود.

کلیه روسای شبکه های دامپزشکی و روسای ستادی مسایل و مشکلات مربوطه را عنوان و در خصوص آن بحث و گفتگو شد.


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
22
3
خدا قوت به دکتر اسدی
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
12
4
با سلام . راهکار ها روز به روز به اشل ها و استاندارد های جهانی نزدیک تر می شود.
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
3
19
امتیاز بازآموزی برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. است و دانشجویان مقطع دکترای عمومی نمی توانند قبل از عضویت در سازمان نظام، امتیاز بازآموزی جمع آوری و ذخیره کنند. ملاک عضویت در سازمان نظام دانش آموختگی هست. توافق دو سازمان باید مستند به قانون تاسیس باشد و نه فراتر از آن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
2
10
مثلا" امتیاز داشته باشند که بعدا" استخدام اداره شوند. با این چندر غاز حقوق دامپزشکی.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
2
15
بس کنید به خدا این اردوهای جهادی چیزی جز هدر رفتن سرمایه ملی نیست
داروهای ضد انگلی که دوز یادآور آن تکرار نمی شود چه فایده ای دارد؟؟!
بخش خصوصی اون منطقه چی میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
1
7
آیا دادن یاذخیره امتیازبرای دانشجویی که عضونظام نیست قانونی است
لطفا دایره حقوقی نظام توضیح دهد
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
0
8
چه گرفتاری شد مملکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
0
2
باسیتی همه استخدام شوند همه دولتی شوند و دولتی ها نیز دولتی شوند اینهم راهکار
نظر شما
ادامه