کد خبر: ۷۷۱۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: کارشناس راهبری سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعاً مشکلات نیروی انسانی و کمبود تجهیزات اداری را به مسئولین بالادستی خود ابلاغ خواهم نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز شنبه 25 آذرماه 1402 «دکتر محمدحسن قانع فر»، کارشناس راهبری سازمان امور اداری و استخدامی کشور به همراه «دکتر حسن پور» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور بررسی مشکلات دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در این اداره کل با مسئولین دامپزشکی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی «دکتر سید مختار رجایی فر»، مدیرکل دامپزشکی استان  ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام دهه فاطمیه و شهادت تعدادی از نیروهای سبزپوش فراجا در حادثه تروریستی مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، به تشریح گوشه ای از اقدامات دامپزشکی و نقش آن در بهداشت و سلامت جامعه و امنیت غذایی و حفظ و حراست از سرمایه دامی پرداخت.

وی در ادامه به چالش های فراروی مجموعه دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد اعتبارات و نیروی انسانی پرداخت و گفت: با توجه به وضعیت اداره کل دامپزشکی استان که اکثر قریب به اتفاق همکاران مجموعه بازنشسته شده و قریب به ۶٠ درصد از چارت سازمانی این اداره کل خالی بوده و تعداد یکصدو یک پست از 214 پست پیش بینی شده آن بلا تصدی می باشد که مشکلات زیادی در بحث ارائه خدمات به جامعه هدف را ایجاد نموده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ادامه داد: در حال حاضر این اداره کل به همراه ٩ شهرستان آن عملا فاقد نیروهای راننده، خدماتی و نگهبان بوده و علی رغم مکاتبات لازم با دستگاههای ذیربط متاسفانه تاکنون نتوانستیم این مشکل را مرتفع نمائیم.

در ادامه دکتر حسن‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور کارشناس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استان، از پرسنل دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام حوزه بهداشت و سلامت یاد نمود و بر کلیه مسایل و مشکلات مطرح شده توسط مسئولین این اداره کل صحه گذاشت و گفت: در استان  تنها مجموعه ای که فاقد  نیروی شرکتی است، اداره کل دامپزشکی استان بوده که انتظار می رود مسایل و مشکلات این حوزه را به جد پیگیری شود.

در پایان «دکتر محمدحسن قانع فر»، کارشناس راهبری سازمان امور اداری و استخدامی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسئولین خدوم دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات و چالش های مطرح شده در حوزه دامپزشکی استان را کامل و مفصل خدمت مسئولین سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ خواهم نمود.

در این نشست مقرر گردید بمنظور بررسی چالش نیروی انسانی در دامپزشکی، نشستی با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور و امور اداری و استخدامی کشور در تهران برگزار گردد.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
0
6
حال که اینگونه است و این موضوع در تمامی استانها وجود دارد،چرا چندین سال است ازمون استخدامی دامپزشکی برگزار نمیشود و در هنگام انتشار و فراخوان آزمونها نامی از دامپزشکی نیست،در صورتی که کمبود نیرو در تمامی استانها در این حد میباشد چرا اقدام موثری جهت جذب و استخدام نیرو صورت نمیگیرد!
ا.صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
0
4
سیاست دولت مبنی بر کوچک سازی بدنه نیروی انسانی است اما روز به روز فعالیتهای جدیدی را در قالب بخشنامه ها و دستورالعملها مطرح می کند که با این روند کاهشی نیروی دولتی بسیاری از این موارد قابلیت اجرایی صحیح و کامل را پیدا نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
0
2
استان آذربایجانشرقی هم همینه قطعا همه استان ها کم و بیش همین وضعیت رو دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
0
3
جالبه که غریب به 60 درصد نیروهای استان هم در اداره کل مشغول به کار هستند و شهرستان ها با فشار مضاعف کار روبرو هستند. اگر کسی هم اعتراض کرد میگن تسریش کم میشه.
نظر شما
ادامه