کد خبر: ۷۷۰۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: اولین جلسه کمیته هماهنگی اجرای ماده ۱۹ آئیننامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، اولین جلسه کمیته هماهنگی ماده ۱۹ آئیننامه اجرایی نظارت بهداشتی با حضور «دکتر مهدی سلوکانه» معاون سلامت اداره کل، «دکتر محسن مشکوة» معاون نظام دامپزشکی استان، «محمد مسعودی» دبیر کل اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور، «مظفر حکمتی» رئیس هیئت مدیره انجمن کشتارگاههای صنعتی طیور، «محمدتقی وزوایی» رئیس انجمن کشتارگاههای صنعتی دام، «محمدرضا نیکپیکر» مدیرعامل انجمن تبدیل ضایعات، «مختار قربانی» نایبرئیس انجمن کشتارگاههای استان تهران، «دکتر مهدی حمیده کیش» رئیس اداره نظارت بر بهداشت اداره کل دامپزشکی استان تهران در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

 در این جلسه دکتر سلوکانه معاون سلامت اداره کل ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه در ابتدا ضمن تبیین مجدد شرح وظایف مسئولین فنی، به هدف اصلی این آییننامه که نحوه پرداخت حقوق مسئول فنی بهداشتی است که عدم ایجاد وابستگی مالی مسئولین فنی به کارفرما در اعمال نظارتهای بهداشتی بهینه را دارد، اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: مسئولین فنی در مراکز تولید فرآوردههای خام دامی یکی از بازوان اصلی تامین سلامت غذایی جامعه هستند که با تلاشهای این افراد بهداشت و سلامت فرآوردههای خام دامی تامین و از تخلفات در حیطه دامپزشکی و فرآوردههای خام دامی جلوگیری به عمل میآید.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه مسئولین فنی بسیار حائز اهمیت است چرا که این افراد پل ارتباطی دامپزشکی با مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی هستند و این کمیته پیگیر این موضوع هست تا با اجرای کامل ماده ۱۹ آئین‌نامه مذکور، جایگاه تشکیلاتی آنها را ارتقا ببخشد.

در ادامه جلسه هر کدام از شرکتکنندگان به تبادل نظر، طرح مسائل و مشکلات و راهکارهای لازم در خصوص بکارگیری مسئولین فنی و نحوه پرداخت حقوق آنها جهت نظارت بهینه و دقیقتر بر مراکز پرداختند.

مقرر گردید ضمن تشکیل کمیته اجرایی وفق مفاد دستورالعمل اجرای ماده ۱۹ آئیننامه اجرایی نظارت بهداشتی تا اجرای کامل این آئیننامه هر ماه یک جلسه با اعضای شرکتکننده در این جلسه برگزار شود.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
1
ماشالله در آذر ماه سال تازه جلسه اول تشکیل شده. درود بر اداره کل دامپزشکی استان تهران برای این همه به روز بودن و پیگیر بودن.
ناشناس
|
Czechia
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
1
.............. این ماده ۱۹ فقط شده یه بهانه برای تشکیل جلسه و آخرشم نمیدونیم کی می خواهد اجرایی بشه. این همه جلسه ماده ۱۹ آخرشم هیچی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
3
با انجام قانون به صورت استانی کار درست نمیشه. باید دکتر نوروزی به عنوان ریاست سازمان دامپزشکی کشور و دکتر زارعی به عنوان ریاست نظام دامپزشکی کشور و نماینده انجمن ها جلسه ای تشکیل بدهند و یک نظام هماهنگ کشوری رو تصویب کنند تا تکلیف این‌ماده نوزده برا همیشه مشخص بشه.چند ماه دیگه دوبار سال جدید میاد و کارفرما با نصف تعرفه میاد قرار داد می بنده و به ریش همه هم می خنده. والله که در حق مسئول فنی داره ظلم میشه ...............
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
2
گره ماده19 دست دو رییس سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی است. جلسات استانها تیر مشقی و رفع تکلیفی و فاقد دستاورد است لذا خواهشمند است یکبار برای همیشه در سطح دو سازمان با تشکیل صندوق مالی و یا اخذ ضمانتنامه بانکی قضیه را حل کنید تا کارفرما در مورد واریز حقوق مسئول فنی خلع ید شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
3
واقعا خود مسئولین سازمان نظام و سازمان دامپزشکی شرکت کننده در جلسه خجالت نمی کشید؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
واقعا بهترین نظر ممکن بود . فقط گفتم مسول فنی برای اینه که تخلفات شما رو بگه اونم میگه حتما .
قطع ارتباط مالی هم بشه باز هم میگن خوب شد گفتی .
آقا باید تصمیم گرفته بشه و اجرا بشه این حرفها دیگه قدیمی شد .
نظر شما
ادامه