کد خبر: ۷۶۹۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر امین اسدی» مشاور معاون وزیر و ریاست سازمان و جانشین قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور در مراسم افتتاحیه اولین رزمایش جهاد دامپزشکی استان مازندران گفت: ۲۰ میلیون خدمت رایگان واکسیناسیون، سم پاشی، ویزیت و آموزش در مناطق محروم و صعب العبور در 1200 رزمایش جهاد دامپزشکی ارائه شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، مراسم افتتاحیه اولین رزمایش جهاد دامپزشکی استان مازندران با حضور «دکتر امین اسدی» مشاور معاون وزیر و ریاست سازمان و جانشین قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور، «دکتر آقاپور» مدیر کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر مومنی» ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مدیران و روسای استانی و شهرستانی، فرمانده های بسیج و سپاه در این اداره کل برگزار گردید.

دکتر اسدی در این مراسم گفت: اقدام جهادی یعنی عبور از موانع و تلاش برای حل مشکلات و هرجا جهادی عمل کردیم مشکلات راحت‌تر حل گردید که نمونه بارز آن ۸ سال دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام با دستان خالی جلوی  کشورهای قدرتمند ایستادند.

وی ادامه داد: اگر در جهاد تبیین و جهاد دامپزشکی خوب عمل کنیم، می توانیم سربازان گمنام عرصه سلامت غذایی که همکاران دامپزشکی هستند را افسران سلامت غذایی بنامیم.

مشاور معاون وزیر و ریاست سازمان دامپزشکی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص تاکید بر کار جهادی گفت: در خرداد ۱۴۰۱ اولین رزمایش جهاد دامپزشکی در منطقه زاگرس ایران انجام شد و تاکنون ۱۲۰۰ رزمایش ملی در کشور برگزار گردید.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم جهاد دامپزشکی ارائه ۲۰ میلیون خدمت رایگان واکسیناسیون، سم پاشی، ویزیت و آموزش در مناطق محروم و صعب العبور بود که حاصل زحمات آن مقابله با بیماری های مختلف به ویژه طاعون نشخوار کنندگان کوچک بود.

جانشین قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور به تفاهم بین سازمان دامپزشکی کشور و نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کسانی که در بخش خصوصی و دانشجویی در اردو جهادی شرکت کنند با تایید مدیر کل استان امتیاز بازآموزی خواهند گرفت.

وی آشنایی با روحیه انقلابی‌گری و کارهای جهادی همچنین کشف تجربه دانشجویان و جوانان در کنار درمانگران با تجربه از دیگر دستاوردهای این آزمایش‌ها دانست.

دکتر اسدی از ارائه ۴ میلیون خدمات رایگان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این یک افتخار بزرگ برای سازمان دامپزشکی است و از تمام زحمتکشان و افسران سلامت غذایی کشور تقدیر می‌گردد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
0
2
......... سربازان را می‌توانند افسران بنامند خوب بنامید اما نتیجه اش چیه
پاسخ ها
سرباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اصن سرتیپ و سرلشکر بنامید چرا افسر
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
1
0
من نمیدانم چرا تنگ نظری برخی افراد کوته نظر دست از سر این صنف زحمت کش و پرتلاش برنمی دارد ؟
کمترین اقدام مثبت برگزاری رزمایش های جهادی ؛ تبیین و انتشار عملکرد قشری است که سالیان سال در گمنامی مطلق تلاش کرده اند و دیده نشده اند در حالیکه چیزی کم از پزشکان پر‌ تریبون و پر رسانه ندارند ، جهاد دامپزشکی علمی عمل میکند و بازخورد آن اعتلا و ارتقا سازمان دامپزشکی است ، افرادی در این زمینه تلاشگرند که دغدغه مند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .
آیا فرصت قرارگیری سازمانی به این مهمی در کنار سایر ارکان قدرتمند کشور را مغتنم نمیشمارید ؟
آیا زمان آن نرسیده که اقدامات روتین و همیشگی خود را به معرض نمایش عموم بگذاریم بلکه از این مهجوریت و گمنامی خارج شویم ؟
جهاد دامپزشکی فرصتی است برای حضور افراد دلسوز در عرصه سلامت کشور است که با زیر ساخت های موجود و فراهم شده راندمان کاری خود را بالاتر‌ ببریم .
امیدوارم نگاه سطحی و انتقادی مغرضانه را کنار گذاشته و متحد در کنار‌هم به رشد و تعالی صنف و سازمان خود فکر کنیم.
نظر شما
ادامه