کد خبر: ۷۶۸۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل، معاونین، مدیر حوزه ریاست و تیمی متشکل از روسای ادارات در این میز خدمت به سوالات و درخواست های متقاضیان این دیدار پاسخگوئی کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر مسعود محمدیان» مدیر کل دامپزشکی تهران روز جمعه 3 دیماه 1402 به مناسبت هفته بسیج با استقرار در میز خدمت مردمی در محل نماز جمعه تهران  همراه با معاونین و سایر مدیران  از نزدیک بصورت چهره به چهره پاسخگوی مشکلات مردم و نمازگزاران بودند.

محمدیان در این خصوص اظهار داشت: میزخدمت به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می باشند ایجاد گردیده که مردم بدون نیاز به حضور در واحدهای داخلی دستگاه، خدمت مورد نظر را صرفاً از طریق این میز دریافت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: میز خدمت از ابتکارات مناسبی است که اعتماد بین مردم و مسئولین را افزایش می‌دهد و موجب تحقق هر چه بیشتر حقوق شهروندی، سهولت گردش کار و اطلاع رسانی سریع و مناسب در راستای تکریم ارباب رجوع است.

گفتنی است در این میز خدمت پفلت های نظارت های بهداشتی، راهکارههای پیشگیری از بیماریهای مشترک از جمله هاری و برسلوز و تب کریه کنگو میان نمازگزاران توزیع شد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
10
2
ایشان در عالی ترین سطح حضور و با صرف وقت بسیار سعی در معرفی خدمات دامپزشکی به مردم و مسئولان دارند احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
1
6
با سلام خدمت همکاران
.................. دنبال اعتبار باشید برای پرسنل ، دنبال انگیزه باشید برای پرسنل، آنوقت خود پرسنل جواب گوی به حق مردم خواهند بود.
نظر شما
ادامه