کد خبر: ۷۶۶۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: تمامی واحدهای عرضه دارو و خدمات دامپزشکی در حوزه دامپزشکی ملزم به رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی بوده و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، «دکتر شاه میرزایی» رییس شبکه در جزئیات این خبر گفت: در پی انجام پایش های دوره ای و بازدید کارشناسان این شبکه از مراکز فروش شیر خام شهرستان، یک واحد غیرمجاز عرضه داروهای دامپزشکی کشف و با هماهنگی و حکم مقام قضایی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری گردید.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: مراکز درمانگاهی و داروخانه های دامپزشکی نقش مهمی در تامین سلامت دام و متعاقبا سلامت و امنیت غذایی انسان دارند بنابراین واحد های مذکور ملزم به رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی هستند و بدیهی است با افراد فاقد مجوزهای قانونی از جمله افراد مداخله گر در درمان غیر مجاز و فروشندگان غیر مجاز دارو  بدون اغماض برخورد خواهد شد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
1
2
با سلام
مگر دامپزشکی از مغازه های لبنیاتی و شیرفروشی بازرسی میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
اگر از نظر قانونی بگیم، جواب بله هست! ماموران دامپزشکی میتونن از هر مغازه ای که مجوز محصولات مرتبط با دام دارن بازدید کنن حتی اگر اون مغازه از طرف اداره بهداشت هم بازرسی شده باشه. حتی اگر هم مغازه ای مجوزی نداشته باشه و دامپزشکی بهش مشکوک باشه با کسب اجازه از دادستان شهرستان، و همراه با مامور میتونن ازش بازرسی کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
بله .
نظر شما
ادامه