کد خبر: ۷۶۶۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر محمدحسن گلپایگانی» عضو انتخابی شورای مرکزی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و خزانه‌دار شورای مرکزی جهت مشارکت پرشور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها از اعضای سازمان نظام دامپزشکی دعوت به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همدلی و یکپارچگی خانواده بزرگ دامپزشکی همواره موجب ارتقا جایگاه خاص این رشته و حرفه بوده است. سرنوشت سازمان و ارکان آن، قوت و توانمندی آن در عرصه‌های مختلف صنفی و اجتماعی با حضور فعال اعضا در انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها رقم خواهد خورد.

اکنون در آستانه ربع قرن تشکیل این سازمان و نیز انتخاب پنجمین دوره شوراهای نظام استانی حضور و انتخاب افراد موجه، شاخص، دلسوز، دارای تجربه مدیریتی و قانون‌گذاری موجب غنای سازمانی خواهد بود تا بیش از گذشته ضمن اثرگذاری بر سیاست‌گذاری‌های استانی و منطقه‌ای، شاهد اثرات شگرف ملی در حوزه دامپزشکی و ارتقای صنفی و حرفه‌ای باشیم.

رسیدن به اهدافی همچون حفظ ذخایر و سرمایه‌های دامی، تامین ایمنی و امنیت غذایی، صادرات و اشتغال پایدار و نیز حفظ سلامت و بهداشت عمومی که بر پایه قوانین افزایش بهره‌وری کشاورزی و منابع طبیعی و نظام جامع دامپروری به این سازمان سپرده شده است، آثار صنفی و حرفه‌ای انتخابات پیش‌رو را بیش از پیش روشن می‌سازد.

بی‌شک با مشارکت موثر و همه جانبه همکاران شاهد جلوه‌ای از اتحاد و همدلی در خانواده بزرگ دامپزشکی خواهیم بود و این میسر نمی‌شود مگر با احساس مسئولیت و تعهد تک تک اعضا در انتخاب برترین‌ها. از همه دوستان، همکاران عزیز دامپزشک و پیرادامپزشک در بخش دولتی و خصوصی دعوت می‌کنم تا با حضور خود در این انتخابات، جلوه‌های نوینی از اتحاد و همدلی را رقم بزنند.

دکتر محمدحسن گلپایگانی

عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی ج.ا.ا


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کارشناس دامپزشکی .
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
1
1
سلام
سازمان نظام دامپزشکی که تنها کاری برای اعضاء ( خصوصا دولتی ها ) انجام می دهد گرفتن حق عضویت من درآوردی هست و لاغیر ، چرا باید اعضاء شرکت کنند .
چندین سال هست تعرفه معوق کارشناسان بخش دولتی را براساس نرخ روز تعیین کرده و هر کارشناس را میلیون ها تومان بده کار کرده اند لذا همکاران بخش دولتی که چون کارت عضویت به روز شده ندارند نمی توانند شرکت کنند .
بخش خصوصی هم خیری از وجود سازمان نظام دامپزشکی ندیده اند بجز تعرفه زیاد و هزینه های زیاد در صدور پروانه ها و یا برگزاری کلاس های آموزشی پولی که به نفع مجموعه سازمان بوده نه اعضاء
پس چه ضرورتی دارد که انتخابات پرشور باشد و همه شرکت کنند .
نظر شما
ادامه