کد خبر: ۷۶۵۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دامپزشکی استان تهران به همراه معاونین، مدیر حوزه ریاست و امور شهرستان‌ها، مسئول حراست و رئیس دامپزشکی شهر تهران در میز خدمت نماز جمعه دانشگاه تهران حضور یافتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی استان تهران، مطابق هماهنگی قبلی و با هدف تسریع در پاسخگویی ها روز جمعه 12 آبان ماه مدیرکل دامپزشکی استان تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران این اداره در محل نماز جمعه دانشگاه  تهران پاسخگوی چهره به چهره مردم بودند.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران هدف از این حضور را توجه به افکار عمومی و ارتباط موثر با مردم عنوان کرد و گفت: مردمی بودن و عدالت محوری اصلی ترین جهت گیری دولت سیزدهم است و در شرایطی که دشمنان به کمک ابزارهای رسانه ای و جریان های دروغین به دنبال نفی کارآمدی دولت هستند، توجه ویژه به افکار عمومی و حل و فصل مشکلات مردم در صف اول پاسخگویی مشت محکمی به تئوری پردازیهای بیگانگان است به خصوص که این پاسخگویی ها در محل نماز جمعه و همراه و دوشادوش با نمازگزاران باشد.

وی افزود: اکنون مهمترین وظیفه ما جهاد تبیین است، و این مهم  فریضه واجب و بر همه ما لازم است و باید جهاد تبیین را در الویت قرار بدهیم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر برزان
|
Poland
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
12
9
حضور یک مدیرکل و معاونینش در میز خدمت یعنی درک موضوع و مکان مخاطب هم درک خواهد کرد این سطح از حضور رو
ایشان فوق العاده انسان باهوش و توانمندی هستند و همراه با مدیران و پرسنل
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
5
7
با سلام و درود فراوان بر دو برادر بزرگوار و بسیجی، جناب دکتر محمدیان و جناب دکتر سلوکانه که جهاد تبیین را با این حرکت انقلابی به منصه ظهور رساندند و امید که این حرکت، بعنوان الگویی ناب، برای سایر مدیران بوده باشد
نظر شما
ادامه