کد خبر: ۷۶۵۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر:  نشست هم اندیشی مراکز پخش دارو و واکسن دامپزشکی با معاون سلامت و رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در این نشست، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: تعدد سامانه های مرتبط قبول داریم و امید به تجمیع آنها داریم.

«دکتر محمود قربان زاده» افزود: نقش تشکل ها و نظام دامپزشکی در بهبود فرایندها فراموش شده و باید به شکل پررنگ تری به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات مربوط به روابطی است که بین شرکت ها حاکم است و بایستی متولیان شرکت ها پایبند به تعهدات خود باشند.

قربان زاده یاد آور شد: با توجه به مکاتبات انجام شده با مراجع ذیصلاح مقرر شده تا شرکت های پخش قبل از آغاز فصل سرما نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین سوخت فسیلی اقدام و در سامانه های مرتبط ثبت نام نمایند.

در این نشست، مدیران عامل شرکت های پخش داروی دامپزشکی استان موارد نظیر؛ تعدد سامانه ها، لزوم هماهنگی جهت تامین سوخت خودروهای حمل دارو و واکسن شرکتهای پخش، بالا بودن ضرایب مالیاتی برای شرکت ها، هماهنگی تسهیلات جهت شرکت های پخش را به عنوان معضلات خود یاد کردند.

آنها همچنین خواستار آن شدند تا قیمت داروها واقعی شده و از تخفیف های غیرواقعی و رقابت ناسالم جلوگیری شود و نیز معضلات حمل و تحویل دارو به داروخانه های مستقر در مناطق صعب العبور مرتفع گردد.

در پایان مقرر شد تا اینگونه جلسات طی ماه های آینده استمرار داشته باشد.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
3
اولا درست نیست مسائل داخل صنفی مثل تخفیف ها به این شکل رسانه ای شود تمام اقلام دارویی که شامل تخیف اینچنینی نیست ثانیا با این تورم و افزایش هزینه ها نتیجه این تصمیم‌ها ورشکستگی واحدهای کوچک و خورده فروش هست باسود دوازده درصد کدوم داروخانه میتونه ادامه بده مگر سود بقیه اقلام بازارهای دیگه فقط سود تعیین شده هست آیا ابزارآلات یا شوینده ها جایزه ندارن متاسفانه تصمیمات اینچنینی بازی با زندگی همکاران هست مگر داروخانه خورده فروش در روز چندتا مراجعه کننده داره و جمع دخل روزانه چقدر میشه که بدون جوایز بتونه ادامه بده
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
وقتی بعضی ازداروخانه ها به خاطر اینکه توی این صنف هیچ گونه اخلاق حرفه ای وصنفی رارعایت نمی کنند وبه خاطر جذب مشتری ودروزدن سایر همکاران حاضرهستند هرچه تخفیف هست به مشتری اعطا نمایند،بهتر این است که تخفیفی نباشه وقیمتها واقعی بشودورقابت ناسالم ازبین برود.ضمن اینکه همین داروخانه هایی که تخفیف داروخانه را به مصرف کننده می دهند باعث شکسته شدن کمر داروخانه های جزء به علت ازدست دادن مشتری می شوند.
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما درست بیان کردین ولی به نتیجه هم باید فکر کرد الان جایزه وجود داره نظر شما که واقعی هم هست اینه بعضی داروخانه ها کل جایزه میدن مصرف کننده و با دوازده درصد کار میکنن حالا چه داروسازی تخفیف حذف کنه چه همه مگر فرقی میکنه مثلا شما هم جایزه از امروز بدین مصرف کننده همه برابر بشن چه اتفاقی می افتد شرکت دارویی قیمت دارو کاهش بده
دکتر بهشتی فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
4
حکیم مهرجان.
ما که تو جلسه بودیم مطالب دیگه ای عنوان شد .
نمیدونم چطور صحبتها به این شکل منتشر شده !!!!!!!
پاسخ ها
یک دکتر داروخانه دار بیچاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
درود بر خانوم دکتر عزیز که همیشه حرف درستو میگن .. حکیم مهر پاسخگو باش لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
1
واقعا حکیم‌مهر و انجمن صنفی خراسان رضوی شرمتان باد...
دروغپردازی تا کی؟
نظر شما
ادامه