کد خبر: ۷۶۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: معاون دانشگاه سراسری تبریز و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر ندیری»، معاون فناوری دانشگاه تبریز به همراه «دکتر موسوی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز و اساتید این دانشکده با حضور در اداره کل دامپزشکی استان با «دکتر یحیی شیری پور» مدیر کل دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر ندیری، معاون فناوری دانشگاه تبریز ضمن تبریک انتصاب دکتر شیری پور به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان، بر تداوم همکاری دانشگاه با اداره کل دامپزشکی استان تاکید نمود.

«دکتر یحیی شیری پور» مدیر کل دامپزشکی استان نیز ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت ارتقاء بیش از صد پله ای دانشگاه سراسری تبریز در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان اظهار امیداوری کرد تا این رشد و پیشرفت در سالهای آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی در ادامه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ اداره کل دامپزشکی استان با دانشگاه ها و دانشکده های دامپزشکی در استان اشاره نمود و افزود: در جهت بهره مندی از علوم و اطلاعات به روز دنیا در زمینه دامپزشکی نیاز است که این ارتباط ارتقاء یافته و با حضور اساتید دانشگاه ها در جلسات فنی این اداره کل و همچنین جهت انتقال دانش به روز به بهره برداران و دامداران، در کلاسهای آموزشی و ترویجی که این اداره کل در شهرها و روستاهای سراسر استان برگزار می نمایند، از تدریس اساتید دانشگاهی در دوره های ترویجی نیز بهره مند خواهیم شد.

در این جلسه دکتر موسوی رئیس دانشکده دانشگاه سراسری تبریز نیز در خصوص طرح علمی "بررسی عوامل سقط جنین در دامهای سبک استان آذربایجان شرقی" را که توسط خانم دکتر خردادمهر استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز و همکارانشان در حال انجام است توضیحاتی را ارائه نمود.

در پایان این دیدار به رسم یادبود نشان دانشگاه سراسری تبریز به دکتر شیری پور اهدا گردید.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
0
مگر در دانشگاه تبریز پست سازمانی معاون فناوری وجود دارد؟ در بیست سالگی که بنده در دانشگاه تبریز هستم چنین معاونتی ندیده ام.
نظر شما
ادامه