کد خبر: ۷۶۴۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: متصدی واحد عرضه فرآورده های خام دامی، به پرداخت 330 میلیون ریال در شهرستان طرقبه و شاندیز محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز، یک واحد عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان، به دلیل تخلف بهداشتی و توهین و تمرد به مأمور دولت حین بازرسی، به پرداخت 330 میلیون ریال جزای نقدی و چهل ضربه شلاق محکوم شد.

«دکتر علیرضا قدرتی» رئیس شبکه توضیح داد: این واحد متخلف به دلیل تعدد تخلفات بهداشتی در عرضه گوشت و مرغ غیر سالم و غیر بهداشتی، توهین به کارشناسان نظارت شبکه و عدم همکاری طی بازرسی، پلمپ گردید و پرونده به دادستانی ارجاع گردید.

وی با تشکر از سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت جامعه که با درایت و شجاعت در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی و حفظ و حراست از سلامت شهروندان تلاش می نمایند، از عموم شهروندان درخواست نمود: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را، فقط از مراکز معتبر و تحت نظر دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن 35511553 سریعا به شبکه دامپزشکی شهرستان طرقبه و شاندیز، اطلاع دهند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
6
آقایان مسئول واقعا ظلم در حق بازرسان دامپزشکی هست وقتی هنوز که هنوزه ضابط قضایی نیستن و هیشکی پیگیر نیست فقط دستورالعمل جدید درست میکنند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
0
1
با سلام
متاسفانه چون حضرات با این صحنه ها ( بازرسی ها و مصائب بازرسین بهداشتی )مواجه نیستند عمرا اگر پیگیر مجوز ضابط قضایی همکاران بازرس باشند.
نظر شما
ادامه