کد خبر: ۷۶۲۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: سومین دوره مجمع عمومی و انتخابات انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان کردستان در مورخ 18/7/1402 در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کردستان با حضور پرشور مسئولین فنی بهداشتی استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر، این نشست با حضور «دکتر زیبا کردار» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر پارسافر» معاون سلامت، «دکتر صلواتی» رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان، «مهندس علی محمودی» رئیس اداره فاوا و «مهندس فریدون مارابی» رئیس اداره تشکل های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان برگزار گردید.

در این مجمع، ابتدا مسئولین فنی بهداشتی استان با مطرح کردن مسائل و مشکلات به اهمیت وجود انجمن و تلاش های بی وقفه، نقش کلیدی انجمن توانمند در دفاع از حق و حقوق خود را بیان کردند.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان کردستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولین فنی بهداشتی، حمایت خود را از مسئولین فنی بهداشتی را در چهارچوب قانون اعلام داشت.

معاون سلامت و رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کردستان ضمن شنیدن درد دل های مسئولین فنی بهداشتی، بر ضرورت پیگیری برخی از مشکلات عدیده مسئولین فنی بهداشتی ظرف چند روز آتی قول مساعد دادند.

در ادامه رئیس اداره تشکل های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوالات حقوقی مسئولین فنی بهداشتی توضیحاتی ارائه نمود و اعلام نمود که انجمن صنفی دامپزشکی کردستان یکی از موفق ترین تشکل ها در استان بوده است.

مارابی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت مدیره و مخصوصا ریاست انجمن، به دلیل پیگیری های مداوم و زحمات وی اعلام نمود که عملکرد اعضای هیئت مدیره انجمن و مخصوصا ریاست انجمن قابل قبول بوده است.

سپس رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت: انجمن های صنفی مسئولین فنی می توانند به صورت تخصصی به بررسی مشکلات بپردازند و حامی قشر مظلوم و زحمتکش راه سلامت هستند.

«نوشین گلمحمدی» تاکید کرد که در این دوره ی جدید مصمم تر از دوره های قبل در راستای حفظ شان مسئولین فنی و دفاع از حقوق آن ها خواهد بود.

گل محمدی تاکید کرد که با تمام توان در خدمت همکاران بوده و هستم و به اذن الله متعال این رویه را محکم تر هم ادامه خواهم داد.

در ادامه «دکتر سیامک نظامی الحسینی» عضو هیئت مدیره انجمن به بیان جایگاه حقوقی و صنفی اعضا و موارد شغلی مسئولین فنی بهداشتی پرداخت.

در ادامه «دکتر کامروز کابلی» دبیر انجمن به موارد قانونی و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور و همکاری های چند ساله انجمن با سازمان دامپزشکی کشور پرداختند.

کابلی افزود: تا وقتی همکاران از جایگاه و موارد قانونی مرتبط با شغل آگاهی نداشته باشند، مشکلات حل نخواهد شد.

کابلی ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره، اعلام نمود اگر عملکرد انجمن مثبت و قابل قبول بوده، حاصل زحمات بی وقفه اعضای هیئت مدیره مخصوصا خانم گلمحمدی و آقای دکتر نظامی بوده است و اگر عملکرد انجمن کم و کاستی داشته؛ به دلیل ارتباط مستقیم اینجانب با موارد فنی، مسئولیت آن با شخص اینجانب است.

در ادامه اعضای هیئت مدیره انجمن از یکایک مسئولین فنی بهداشتی استان به دلیل حمایت کامل و بی وقفه در طول دوره تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان به رسم یادبود به تعدادی از مسئولین فنی بهداشتی استان لوح سپاس اعطا شد.

در ادامه جلسه کاندیداهای هیئت مدیره و بازرس پس از معرفی خود به بیان برنامه ها و نظرات خود پرداختند .

سپس انتخابات برگزار و پس از شمارش آرا نتایج به شرح زیر اعلام شد:

اعضای هیئت مدیره:

- نوشین گلمحمدی

- کامروز کابلی

- کوردوان رسولی

- آرمان حقدوست

- بهاالدین حسن زاده

اعضای علی البدل هیئت مدیره:

- موسی خدامرادی

- داریوش خاطری

بازرس اصلی:

- سید فاروق حسینی

بازرس علی البدل:

- جمیل میرزاپور

لازم به ذکر است «دکتر سیامک نظامی الحسینی» به افتخار بازنشستگی نایل شدند و با تشویق بی امان مسئولین فنی بهداشتی استان و اهدای لوح سپاس از زحمات و از خودگذشتگی های ایشان طی دو دوره گذشته و همراهی های دلسوزانه ایشان تقدیر شد.











انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ک ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
1
4
درود بر مدیر توانمند دامپزشکی استان کردستان که با همت فراوان ایشان دامپزشکی استان کردستان به مدارج بالا خواهد رسید
پاسخ ها
ترهو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
انشالله به امید خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
این دیگه چه اسمیه آخه گذاشتی؟
نظر شما
ادامه