کد خبر: ۷۶۲۷۰

حکیم مهر: نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تأمین بخشی از سلامت جامعه رسالت دامپزشکی است، گفت: این مجموعه تأمین کننده مواد غذایی سالم و پاک مردم است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حجت الاسلام مرتضی مطیعی» بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان دامپزشکی سمنان به مناسبت هفته دامپزشکی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه این مجموعه تأمین کننده مواد غذایی سالم و پاک مردم است، تاکید کرد: به لحاظ کارکرد، دامپزشکی یکی از مهمترین ارگان‌های استان است.

وی با بیان اینکه تأمین بخشی از سلامت جامعه بر عهده اداره کل دامپزشکی قرار دارد و این نشان دهنده رسالت سنگین این مجموعه دارد، گفت: نظارت بر فرآیندهای تولید و توزیع گوشت دو رسالت مهم دامپزشکی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دامپزشکی در زمره ارگان‌هایی است که علیرغم کارهای جهادی و بسیار زیادی که دارد، کمتر دیده می‌شود، بیان کرد: رسالتی که با تأمین غذای مردم سر و کار دارد، رسالت بسیار مهم و خطیری است.

به گزارش مهر، بعد از این نشست بازدید از بخش‌های مختلف کشتارگاه دام سمنان صورت گرفت و مسئولان از نزدیک در جریان فرآیند تولید گوشت قرمز و نحوه ذبح دام و نگهداری فرآورده‌های دامی در این مرکز مطلع شدند.

 

نظر شما
ادامه