کد خبر: ۷۶۲۱۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی خبر داد:
«دکتر حامد زارعی» نیز افزود: خوشبختانه شاهد این هستیم در شورای مرکزی کنونی تمامی عزیزان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، در منصب‌های بسیار خوب و کاربردی قراردارند که این امر فرصتی بسیار استثنائی است و یک ظرفیت بسیار بالا در دامپزشکی کشور محسوب می‌شود...

حکیم مهر: جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با حضور «دکتر مجتبی نوروزی» رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور و اعضای محترم شورای مرکزی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و تبریک انتصاب «دکتر سیدمحمدآقامیری» به عنوان استاندار استان قم و همچنین انتصاب «دکتر مجتبی نوروزی» به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: «هفته دامپزشکی را خدمت تمامی عزیزان به ویژه خدمت اعضای محترم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی که طی این یک سال بدون چشم‌داشت و با تمام توان دوشادوش سازمان در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به جامعه تلاش کردند تبریک عرض می‌نمایم.»

وی ادامه داد: «خدا را شاکریم که دیروز به یمن هفته دامپزشکی، شاهد یک انتصاب میمون و مبارک بودیم. خیر مقدم و تشکر ویژه دارم از جناب آقای دکتر نوروزی که این وظیفه خطیر را قبول زحمت فرمودند. از آنجایی که ایشان یکی از پیشکسوتان و عزیزان این حوزه هستند، قطعا با همکاری فی‌مابین دو سازمان کارها طبق روال قبل با خوبی و تعامل بسیار بالای هر دو سازمان حل و فصل خواهد شد

دکتر زارعی تصریح کرد: «خوشبختانه شاهد این هستیم در شورای مرکزی کنونی تمامی عزیزان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، در منصب‌های بسیار خوب و کاربردی قراردارند که این امر فرصتی بسیار استثنائی است و یک ظرفیت بسیار بالا در دامپزشکی کشور محسوب می‌شود.»

 دامپزشکی علی‌رغم قدرت بالایی که دارد مظلوم واقع شده است

«دکتر مجتبی نوروزی» رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور با حضور در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا یک روز بعد از حکم انتصاب، ضمن ابراز خرسندی از بازگشت مجدد به جلسات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی پس از گذشت سال‌ها و حضور در کنار همکاران سازمان، گفت: «دامپزشکی علی‌رغم قدرتی که دارد بسیار مظلوم واقع شده است و متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهد در جامعه شناخته نشده است.»

دکتر نوروزی با اشاره بر آشنایی با وظایف سازمان نظام و تاکید بر حجم بالا و سنگین وظایف محوله به سازمان نظام گفت: «بنده با تمام توان و نه در حد تعارف، در خدمت تمامی دوستان و همکاران سازمان نظام دامپزشکی هستم تا دست در دست هم دامپزشکی کشور را به تمام معنا اعتلا بخشیم.»

جهاد دامپزشکی را جدی بگیرید

در ادامه جلسه «دکتر سیدمحمد آقامیری» عضو محترم شورای مرکزی و سرپرست سابق وزارت جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر جدی گرفتن جهاد دامپزشکی گفت: «با تلاش همکاران دامپزشک در 31 استان کشور 31 رزمایش برپا کردیم و تقریبا شهری در کشور نداریم که اردوی جهادی در آنجا انجام نشده باشد. با این کار افرادی را که به بهانه کار جهادی از درمان توسط دامپزشکی جلوگیری می‌کردند، کنار زدیم.»

وی در توضیح بیشتر گفت: «اردوهای جهادی که برای حضور دامپزشکان در نظر گرفتیم در واقع یک طرح تشویقی است. این امر اولین قرارگاه نهادی جهادی در کشور است که ظرفیت بسیار مطلوبی دارد. لازم است تمامی دوستان و همکاران پیشنهاداتی که در حوزه مدیریت دامپزشکی چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی دارد، ارائه دهند.»

در ادامه جلسه موضوعاتی در خصوص بررسی و تایید نفرات منتخب اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت استان‌ها، بررسی و انتخاب عضو معتمد در هیات نظارت استان‌های کشور و سایر امور مربوط به پنجمین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات به تصویب شورای مرکزی رسید.

گفتنی است در انتهای جلسه از اعضای محترم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دامپزشکی، با اهدای لوحی توسط دکتر زارعی ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی و دکتر نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 


انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
آزمایشگر بی طرف، دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
1
20
با سلام،
با عرض ارادت خدمت تمام همکاران، اخبار سازمان در کل محدود شده به انتصاب و عزل مدیران، جابجایی مسند قدرت.
ایکاش سایت یک بخش علمی هم داشت و آخرین یافته ها و دستورالعمل های مثمر ثمر سازمان و دانشکده های دامپزشکی را اعلام و به اشتراک میگذاشت. شاید سبب ارتقای عملکرد دامپزشکی کشور می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جان خوب آمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
5
5
خدا را شکر دکتر نوروزی اعضای شورای نظام را خوب می شناسد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مثل اینکه شما هم خیلی خوب همه رو میشناسی. از این آشنایی خیلی خوشحالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
18
................ سازمان شما حتی اینقدر اراده نداشت که به مناسبت روز دامپزشک یک حرکتی به نفع دامپزشکان انجام بده. حداقل می توانستید به مناسبت این روز برای تمدید یا صدور کارت نظام دامپزشکی یا صدور پروانه تخفیف هایی رو در نظر بگیرید. فقط با حرف زدن که نمیشه کمی هم عمل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
به خاظر داشته باشید:
نظام دامپزشکی یعنی کارکنان نظام مرکز و برخی نظام استان ها، نه اعضای نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
2
18
باز هم جهاد دامپزشکی مطرح شد
متاسفم برای زحمات همکارانم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
0
9
جلسه خوبه که منجر به مصوبات راهگشا بشه نه تعارف ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
0
1
حکیم جان واقعا دارید خبر را نشر می دهید یا جلسه نحوه عکاسی بوده؟ آخه ۴۴ تا عکس برای یه خبر فک نمی کنید بی دلیل است؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
0
2
حکیم جان عکس کم گذاشتیا !!!!!!!!!! یه ۶۰ تا دیگه میذاشتی عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
1
1
دکتر جان تورو خدا به فکر مشکلات سازمان خودتون باشید برای رفع مشکلات معیشتی پرسنل، افزایش ظرفیت استخدامی ها و بکارگیری نیروهای جوان، درج تسری در حکم، حمایت تمام قد از مسئولین فنی، تلاش کنید و به فکر این مشکلات باشید. نظام خودش رییس داره و خودشون میدونن دارن چیکار می کنن
نظر شما
ادامه