کد خبر: ۷۶۱۷۴

حکیم مهر: استاندار اصفهان گفت: درصورت ایجاد نقص در بخشی از چرخه تولید، نگهداری و عرضه محصولات دامی امینت غذایی جامعه به خطر می افتد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان همچنین در آئین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی، تامین امنیت غذایی مردم را از دیگر ماموریت های دامپزشکی استان اصفهان برشمرد و گفت: در این زمینه هم فعالیت های گسترده ای شده است بطوریکه در چرخه تولید، نگهداری و عرضه محصولات دامی این استان در کشور سرآمد است.

وی تصریح کرد: دامپزشکان برای تامین امنیت غذایی و سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در شرایط سخت در گسترده قلمرو آب وهوایی در بخش های دام، طیور وآبزیان در نقاط مختلف استان از شرق تا غرب گرفته تا شمال و جنوب تا دورترین وصعب العبورترین نقاط اشراف پیدا می کنند و به وظیفه سنگین خود که به آن متعهد هستند عمل می کنند و بر سلامت محصولات دامی و طیور نظارت های مستمر دارند.

استاندار اصفهان گفت: پس متوجه می شویم که بدنه دامپزشکی استان که ماموریت حفظ سلامت جامعه را برعهده دارند براساس شرایط متفاوتی که در استان اصفهان حاکم است به نحو مطلوب وظیفه خود را انجام می دهند.



نظر شما
ادامه