کد خبر: ۷۶۱۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
نماینده دامپزشک مجلس شورای اسلامی:
«دکتر یوسف داودی» با اشاره به همگام بودن مجلس با طرح‌های رفاهی پیشنهادی از سوی سازمان دامپزشکی، تبیین سختی فعالیت‌های دامپزشکی را باعث آشنایی و درک صحیح مسئولان از وظایف دامپزشکی دانست ...

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در این دیدار که در محل دفتر ارتباطات مردمی «دکتر یوسف داودی» در سراب صورت گرفت، «دکتر یحیی شیری پور» مدیر کل جدید دامپزشکی استان ضمن تبریک آغاز هفته دامپزشکی، با اشاره به اهمیت و وسعت فعالیت‌های دامپزشکی استان در زمینه های مختلف خواستار حمایت بیش از پیش نمایندگان و مسئولین استان از مجموعه دامپزشکی شد.

مدیر کل دامپزشکی استان با بیان اینکه تامین بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی و حفظ و حراست از سرمایه های دامی از اهم وظایف دامپزشکی می باشد، بعد مسافت زیاد، کمبود نیرو، سختی کار، وضعیت معیشتی نامطلوب کارکنان دامپزشکی را از چالش های پیش روی دامپزشکی عنوان کرد.

در این دیدار «دکتر داودی» نیز با اشاره به همگام بودن مجلس با ارائه های طرح های رفاهی پیشنهادی از سوی سازمان دامپزشکی، تبیین سختی فعالیت های دامپزشکی را باعث آشنایی و درک صحیح مسئولان از وظایف دامپزشکی دانست و هم افزایی مجلس و مسئولان دامپزشکی را زمینه ساز ارتقاء جایگاه دامپزشکی عنوان کرد.

نماینده مردم سراب در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: با توجه به اهمیت دامپزشکی در زمینه بهداشت و سلامت جامعه و همچنین کنترل و پیشگیری از بیماری دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، اظهار داشت، مجلس همواره آماده همکاری های لازم با طرح های مربوط به رفع موانع و بهبود معیشت کارکنان دامپزشکی می باشد.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
0
11
نتیجه را نشان دهید!
نتیجه محرومیت از مطب را در مجلس دیدیم.
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
2
فقط حرف!
دو صد گفته چون نیم کردار نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
1
درج تسری در احکام رواگه راست میگه درست کنه
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
2
ازعجایب روزگار است
همه نمایندگان وقتی با انان مصاحبه ای میشود به سختی کاردامپزشکی اذعان دارند ولی موقع تصویب لوایح به نفع دامپزشکی گویا خوابند ویا خودرا به خواب زده اند
نظر شما
ادامه