کد خبر: ۷۶۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه روز 14 مهر 1402 تبریز، از اقدامات دامپزشکی در جهت کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «آیت ا... دکتر سید محمد علی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های عبادی و سیاسی پیش از نماز جمعه شهر تبریز ضمن تبریک 14 مهر ماه، روز ملی دامپزشکی، دامپزشکی را یکی از مهمترین پایه های بهبود وضعیت بهداشت عمومی دانست.

وی در سخنان خود اظهار داشت: دامپزشکی فراتر از یک حرفه است، شما عزیزانی که به عنوان دامپزشک برای حفظ سلامت حیوانات و پیشگیری از بیماری ها، تشخیص و درمان بیماری ها و حتی نجات جان حیوانات تلاش می کنید، تلاشتان قابل ستایش است.

وی افزود: اهمیت دامپزشک به طور کل در عرصه های بهداشت مواد و فرآورده های خام دامی و کنترل و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام می باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
3
3
سپاس از حمایت این عزیز ، و امیدوارم دوست و برادر عزیزمان آقای دکتر شیری در سنگر دامپزشکی آذربایجان شرقی موفق و پیروز باشند .
نظر شما
ادامه