کد خبر: ۷۵۶۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: در اولین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی شرکت های پخش استانی دارو و واکسن دامپزشکی پارس مهر نیکو واک و شرکت دانش بنیان کیان فارمینو فعال در زمینه تحقیق و بررسی داروهای گیاهی موثر بر بیماری های دامی افتتاح گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، در اولین روز از هفته دولت و با حضور «حجت الاسلام و مسلمین یعقوبیان» امام جمعه آمل، دکتر زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، «دکتر حاجی پور» نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی، «دکتر آقاپورکاظمی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مازندران، معاونین فرمانداری آمل و سایر مسئولین دستگاهها و نهادهای شهرستان آمل، شرکت های پخش استانی دارو و واکسن دامپزشکی پارس مهر نیکو واک و شرکت دانش بنیان کیان فارمینو فعال در زمینه تحقیق و بررسی داروهای گیاهی موثر بر بیماری های دامی افتتاح گردید .

دکتر حمزه آقاپور کاظمی در این مراسم با اشاره به شعار سال با نام رشد تولید و مهار تورم و تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: سازمان دامپزشکی کشور و به تبع آن اداره کل دامپزشکی استان مازندران همواره از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان موتورهای تولید کشور هستند که بر پایه پژوهش و تحقیق به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تجاری سازی، تحقق اهداف علمی، اقتصادی و تجاری سازی در حوزه فناوری های برتر تشکیل می‌شوند.

این شرکت نیز با کاربردی کردن دانش دامپزشکی و استفاده‌ موثر از تجارب چندین ساله در میدان عمل و مزارع پرورش دام و طیور سعی کرده تا با تولید داروهای گیاهی میزان استفاده از داروهای شیمیایی که بعضاً ممکن است ضررهایی نیر داشته باشد به حداقل رساند.

شایان ذکر است جهت راه اندازی شرکت پخش استانی پارس مهر نیکو واک در مجموع ۴۰ میلیارد شامل ۳۰ میلیارد تومان احداث و تجهیز و ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش هزینه و برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شد. همچنین برای شرکت دانش بنیان کیان فارمینو حدوداً ۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و برای ۵ نفر اشتغال ایجاد گردید. شرکت های مذکور از ناحیه اورده های شخصی احداث گردیده و از هیچگونه تسهیلات دولتی در ساخت و تجهیز آنها استفاده نشده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
دلسوز دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
1
13
چقدر بد هست افتتاحیه ساختنان جدیدشرکت پخش دارویی باشه اما از اداره دارو درمان مازندران در جلسه کسی حضور نداشته باشد، ضمن اینکه شرکت کیان فارمینو تا آنجایی که اطلاع دارم ی شرکت وارد کننده بوده و دارای مجوز تولید از استان مازندران نمی باشد. ................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
1
8
جالبه شرکت پخش هزینه و سرمایه بیشتری نسبت به شرکت تولیدی داره.
این یعنی رواج دلالی دارو و واکسن .برای این سیستم دارو درمان باید خونگریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
چه ربطی داره ؟!
شرکت تولید داره در ابتدای کار هست و محصولات بسیار اندکی داره
اگر این شرکت پخش را با تولیدکننده های بزرگی مثل رازک و نصر و عرفان و رویان و ... مقایسه کنید ، مبلغ بسیار ناچیزی میشه
مقایسه کاملا اشتباهی انجام فرمودید و اشتباها خون گریستید !!!
نظر شما
ادامه