کد خبر: ۷۵۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: همزمان با آغاز هفته دولت «دکتر سید علی اصغر برائی نژاد» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و «دکتر آرش آذرنوش» مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در نشستی صمیمانه با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان به بررسی مسائل مختلف حوزه دامپزشکی کشور و استان پرداختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ابتدای این نشست که در محل سالن جلسات شماره یک اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار گردید، دکتر موسوی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن عرض خوش آمد و خیر مقدم به میهمانان، از حضور معاونین سازمان دامپزشکی کشور در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تشکر نمود.

در ادامه جمعی از مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان و روسای شهرستان های استان، به طرح مشکلات و معضلات پیش رو در سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل استان پرداخته و خواستار پیگیری موضوعات مطرح شده از مدیران ارشد سازمان شدند.

در پایان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور ضمن اشاره به پیگیری های همیشگی سازمان دامپزشکی کشور در مورد مسایل معیشتی و اداری همکاران و تلاش های انجام شده تا به امروز، با پاسخ به سوالات حضار، قول پیگیری موضوعات مطرح شده را دادند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی به معاونین سازمان، به وجود قوانین محدود کننده اشاره و خواستار تجدید نظر و بروزرسانی این قوانین شد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
0
یه معاون بیشتر نبود که گفتید معاونین
مسول فنی فروشگاهی چادگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
1
0
آفرین بر دکتر براتی
نظر شما
ادامه