کد خبر: ۷۵۶۳۹
وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم:
«احمد وحیدی» افزود: برای انتخاب جایگزین استاندار سابق قم در نهایت به سیدمحمد آقامیری رسیدیم که از یک خانواده روحانی با ظرفیت‌های علمی و عملی خوب است ...

حکیم مهر: مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با حضور وزیر کشور و مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، «دکتر سیدمحمد آقامیری» در جلسه معارفه خود که عصر امروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: با توجه به روایتی که از وضعیت قم انجام شد، متوجه شدیم که این استان مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف داشته که با تلاش استاندار سابق قم امروزه بخشی از آن‌ها حل و تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: بنده به عنوان خادم مردم تلاش خواهم کرد ادامه‌دهنده جهاد خدمت در استان قم باشم تا شاهد اتفاقات بهتری به نفع مردم قم باشیم.

استاندار قم تصریح کرد: آغاز فعالیت خدمت بنده در استان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر انقلاب است؛ ایشان در سخنرانی‌‌های خود فرموده‌اند مشکلات کشور با روحیه جهادی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جهاد کلمه‌ مقدسی است؛ جهاد یک تفکر ارزشمند است که باید در راستای خدمت به مردم و محرومین استفاده شود.

آقامیری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی، دانش فنی به روز و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مشکلات و توسعه قم در مدیریت جدید استان در دستور کار خواهد بود.

وی افزود: واقعیت این است که در دوره مدیریت جدید از همه تفکرات استفاده خواهد شد، ما به سراغ مردم خواهیم رفت و از هر ظرفیتی در راستای حل مشکلات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

آقامیری عنوان کرد: استان قم به عنوان شهر کریمه اهل بیت(ع)، ظرفیت‌های قابل توجهی دارد. حضور مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه(س)، علما و بزرگان دینی و چهره‌های حوزوی و دانشگاهی از ویژگی‌های مهم استان است.

استاندار قم گفت: این قول را به مردم عزیز خواهم داد تا روزی که توفیق خدمت به آن‌ها را دارم، تلاش می‌کنم تا گام‌های ارزشمندی برای استان قم برداشته شود.

 

وزیر کشور نیز در این مراسم گفت: انتخاب جایگزین برای آقای شاهچراغی (استاندار سابق) در قم یک مشکل بود که کدام فرد می‌تواند ارزش‌های آشکار و نهفته این استان را درک و در عمل از آن‌ها استفاده کند که در نهایت به سیدمحمد آقامیری رسیدیم که از یک خانواده روحانی با ظرفیت‌های علمی و عملی خوب است.

«احمد وحیدی» با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی و شخصیتی استاندار جدید قم، عنوان کرد: این شخصیت شناخته شده در مدیریت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و کشاورزی تجربه مطلوبی دارد و امیدواریم که با استفاده از ظرفیت مراجع تقلید، علما، حوزه‌های علمیه، نمایندگان پرتلاش و انقلابی قم و همه مسئولان استان بتواند خدمات مطلوبی را در قم رقم بزند.

 

نظر شما
ادامه