کد خبر: ۷۵۵۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان گلستان خبر داد: همکاری‌های اداره کل دامپزشکی استان و جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی گسترش می‌یابد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گلستان،  عصر امروز 1402/5/24، دکتر کاووسی در جلسه هم اندیشی با فرماندار شهرستان آق قلا، رئیس جهاددانشگاهی،رئیس اداره جهاد ،رئیس اداره ورزش وجوانان ،و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آق قلا باموضوع تعیین تکلیف واگذاری موقت بخشی از ساختمان مرکز تشخیص ملی بیماریهای اسب به جهاد دانشگاهی جهت فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی مشترک با دامپزشکی در فرمانداری شهرستان آق قلا برگزار گردید .

در این نشست دکتر کاووسی عنوان کرد :جهاددانشگاهی مجموعه‌ای توانمند برای انجام نیازمندی‌های استان در عرصه‌های مختلف به خصوص در حوزه علمی و پژوهشی است.

وی گفت : دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی قابل تحسین است و مسئولان باید از این پتانسیل برای توسعه استان گلستان بهره ببرند.

در ادامه دکتر شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از فرماندار محترم شهرستان آق قلا و مدیر کل دامپزشکی استان دکتر کاووسی اظهار داشت :دامپزشکی از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و ‌ امیدواریم بتوانیم همکاری های خوبی به منظور طرح های دانش بنیان در حوزه بانک ژن ، حفظ ذخایر ژنتیکی و روشهای اصلاح نژادی اسب در منطقه هم راستا با اهداف مرکز ملی تشخیص بیماریهای اسب داشته باشیم .

فرماندار شهرستان آق قلا نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور دکتر کاووسی و دکتر شهبازی در فرمانداری شهرستان آق قلا افزود: جهاد دانشگاهی و اداره دامپزشکی در برخی حوزه‌ها مانند ارتباط علم و صنعت و ایجاد امنیت غذایی و اجتماعی بسیار خوب عمل کردند و معتقدم جزو بهترین دستگاه های هستند که دستورات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیدند، وی افزود همکاری تنگاتنگ جهاد دانشگاهی و اداره دامپزشکی در بسیاری از زمینه‌های تحقیقاتی و برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی در استان گلستان که قطب دامپروری و طیور کشور می باشد بسیار مثمر ثمر خواهد بود .

درپایان این جلسه بعد از مطرح شدن نقطه نظرات فنی و تخصصی همه حاضرین ، مراحل قانونی واگذاری موقت بخشی از ساختمان مرکز تشخیص ملی بیماری‌های اسب مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر گردید تا پس از برطرف نمودن موانع از مجاری قانونی بخشی از ساختمان جهت فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی مشترک با دامپزشکی به جهاد دانشگاهی موقتا واگذار گردد.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه در هفته دولت اجرایی می گردد.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
2
چقدر برای این مرکز زحمت کشیده شد وآخرش این چنین شد .واین موقت دایمی خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
2
متاسفانه به سادگی واگذار شد،جهاد دارای بیشترین ساختمانهاست و ملیاردها تومن از فروش مقداری از اموالش بدست اورده چیزی نصیب دامپزشکی شد ؟؟
اسب دوستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
1
به اسم مرکز تشخیص بیماری اسب در منطقه اسپ پرور بودجه ای فقط صرف زمین و ساختمان شده و لیکن هیچ دانش علمی و تجهیزاتی در خصوص رفع مشکلات پرورش دهندگان اسب در اون ساختمون پیش بینی و تامین نشده. دلیل اشتراک ساختمون بین نهادهای مختلف هم همینه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
1
1
فرماندار محترم این کارو نکنید و به مردم شهرستان اق قلا خیانت نکنید برید ببیندی داخل مرکز تشخیصات که به اسم اق قلا هس ی نفر ترکمن به کار گرفته شده ؟ ایا از جوانان ترکمن که متخصص و مهارت و دانش دارن استفاده شده که شما این چنین سرمایه اق قلا رو میبخشید
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
چی میگی . این وسط سو استفاده نکن
نظر شما
ادامه