کد خبر: ۷۵۴۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: با حکم وزیر جهاد کشاورزی، «محمدابراهیم حسن‌نژاد» به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مراسم تکریم و معارفه معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وزارت خانه برگزار شد.

در این جلسه، «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از زحمات «حسین دماوندی نژاد» معاون قبلی امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: از تجربه، دانش و تخصص دکتر دماوندی نژاد در زمینه دام و طیور استفاده خواهیم کرد.

نیکبخت ادامه داد: امروز این مسئولیت به دکتر حسن نژاد واگذار می شود و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق ایشان بتوانند در این عرصه موفق باشند.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها گفت: حوزه دام و طیور و تولیدکنندگان در اجرای این طرح بیشترین چالش را پشت سر گذاشت.

نیکبخت افزود: باید به سمت واگذاری امور به تشکل ها برویم و تمام زنجیره دام و طیور را به اتحادیه ها و بخش خصوصی بسپاریم و سیاست گذار، ناظر و حامی باشیم، به نحوی که تشکل ها توانمند شوند و دولت نقش حمایتگر داشته باشد.

نیکبخت عنوان کرد: باید شرایط روستاها را طوری فراهم کنیم تا با اشتغالزایی مهاجرت معکوس داشته باشیم.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
2
3
عرض تبریک خدمت جناب اقای مهندس حسن نژادو ارزوی توفیقات روز افزون ایشان .
12 سال مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و چند سال مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی کشور نشان از توان مدیریتی خوب ایشان دارد . انشا ا... با حضور ایشان شاهد اصلاح مشکلات موجود در این بخش باشیم .
ا. صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
4
من در سالهای 86-89 آشنایی نسبی از ایشان داشتم اگر توی این سالها تغییر نکرده باشند انسان خوشفکر و با دید مثبت نسبت به دامپزشکی هستند
دکتر راسخی (رئیس قبلی اداره دامپزشکی بیجار)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
1
باشناختی که در طول خدمت در استان کردستان عزیز داشتم
ایشان را فردی بسیار خوش فکر و ساعی و با دید بسیار خوب نسبت به دامپزشکی دیدم قطعا آقای دکتر حسن نژاد میتونه پل ارتباطی مناسبی بین وزارت جهاد و سازمان دامپزشکی باشه به شرطی که بتونند از توانمندی ایشان و حسن توجه شون به دامپزشکی نهایت استفاده رو بکنند
امیرنصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
0
اقای وزیر باسلام وخسته نباشید
لطف کنید پیرو این انتصابات درست وفهیمانه فکری هم برای سازمان دامپزشکی هم درخصوص ریاستش اقدام فرمایید در شرایط بی تکلیفی ‌بدون متولی بسر می برد ..............
نظر شما
ادامه