کد خبر: ۷۵۲۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: انتشار تصاویر از یک پلنگ تلف شده در منطقه «بهرام بیگی» کهگیلویه و بویراحمد خبر ساز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد همزمان با عصر سه شنبه، در حالی که عکسی از شکار یا تلف شدن یک قلاده پلنگ در فضای مجازی دست به دست می‌شود، طی اطلاعیه‌ای از مردم برای شناسایی و اطلاعاتی از محل این لاشه درخواست کمک کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: آنطور که در شرح این تصویر بیان شده، گویا مکان شکار یا تلف شدن آن در ارتفاعات مناطق آزاد حدفاصل روستاهای «ده شیخ و دلی بهرام بیگی» شهرستان دنا بوده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: تا حصول نتیجه پیگیر ویژه موضوعیم و از مردم طبیعت دوست استان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی در خصوص جزئیات این موضوع دارند که می‌تواند تسریع دهنده روند کار باشد با اطمینان کامل از جنبه محفوظ بودن مشخصات گزارش دهنده، موضوع را با شماره همراه «۰۹۱۷۷۴۱۱۱۶۵» گزارش دهند.

این اداره کل خود را ملزم می‌داند، موضوع را ویژه پیگیری نماید و پس از اطمینان از جزئیات، مردم طبیعت دوست استان را در جریان موضوع قرار دهد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
1
خبر و تصویری بسیار ناراحت کننده و تاسف بار،متاسفانه این مدت اخبار زیادی از تلف و کشته شدن پلنگ و خرس دیده میشود،دو گونه در معرض انقراض،میبایست محیط زیست و دستگاههای مرتبط اقدامات لازم جهت پیشگیری و برخورد را صورت دهند،باید فرهنگ سازی صورت گیرد متاسفانه چرا باید اینگونه بی فرهنگی وجود داشته باشد و این میزان اسلحه که باعث این حوادث میشود باید جمع اوری و کنترل شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
1
چقدر ناراحت کننده و غم انگیز،متاسفانه در این چند وقت موارد زیادی از تلف شدن حیوانات حیات وخش نظیر پلنگ و خرس مشاهده می‌شود که جای نگرانی دارد،امیدوارم هر کس که باعث این جنایت شده هر چه سریعتر تاوان این عمل وحشیانه خود را ببیند که قطعا خواهد دید،خداوندا خودت همواره مواظب حیوانات حیات وحش باش،آمین
نظر شما
ادامه