کد خبر: ۷۵۲۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در غرفه حکیم مهر:
«دکتر ماهان بیطرف» افزود: شاید یک شرکت برای یک محصول خود مجوز داشته باشد اما وقتی محصولات دیگر به بازدیدکننده عرضه می‌شود، او تصور می‌کند که همه اینها تحت نظارت است ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: دبیر جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر در بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی دام، طیور و صنایع وابسته، گفت: «در این نمایشگاه حضور شرکتهایی که در حوزه حیوانات خانگی فعالیت می کنند، نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده اما متاسفانه برخی شرکتهای حاضر، فاقد مجوز از سازمان دامپزشکی برای محصولات خود هستند، این در حالی است که در یک محل معتبر درحال انجام تبلیغات هستند.»

«دکتر ماهان بیطرف» تصریح کرد: «پیشنهاد بنده این است که سازمان دامپزشکی از برگزار کنندگان چنین نمایشگاههایی در حوزه حیوانات خانگی بخواهد که شرکتها برای تمامی محصولاتی که ارائه میکنند، مجوز خود را ارائه کنند. شاید یک شرکت برای یک محصول خود مجوز داشته باشد اما وقتی محصولات دیگر به بازدیدکننده عرضه میشود، او تصور میکند که همه اینها تحت نظارت است.»

وی ادامه داد: «نمایشگاه میتواند فضایی برای نظارت بر عملکرد شرکتهای فعال در حوزه حیوانات خانگی باشد. درخواست ما این است که چنین نمایشگاههایی تسهیلاتی را برای حوزه پت قرار دهند، کمااینکه شاید فعالان این حوزه نیازمند تخفیفات و تسهیلات باشند تا بتوانند فعالیت گستردهتری در چنین فضایی داشته باشند و کمک بیشتری به اقتصاد دامپزشکی کنند.»

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فعال در تولید پت
|
Finland
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
3
دقیقا درست و بجا بوده. اما افسون که منافع کشور در دیده نشدن موضوع به این سادگی ست… سوال اصلی اینکه اگر قرار هست تولیدات حوزه حیوانات خانگی و یا به اصطلاح پت شاپی همانند دارو از بابت مجوز ها جهت عرضه و فروش بررسی نشود، چرا کلا پروسه اخذ مجوز تولید نوشته و برای تعداد انگشت شماری شرکت اجرا شده؟ منافع عده ای در میان هست و یا مخاصمه ای در کار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
کاملا درست
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
1
درود بر دکتر بیطرف که همیشه یک مسأله جدید برای طرح در هر مصاحبه دارد
نظر شما
ادامه