کد خبر: ۷۵۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در غرفه حکیم مهر:
«دکتر امین اسدی» افزود: باعث خوشوقتی است که یک پایگاه خبری تحلیلی مانند حکیم مهر در این نمایشگاه حضور دارد که به صورت خیلی تخصصی در این حوزه قلم می‌زند، خبر منتشر می‌کند و در نمایشگاه‌ها حضور مستمر دارد ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، گفت: «نمایشگاه دام و طیور از معدود نمایشگاه های تخصصی است که با خیل عظیم جمعیت کشوری مواجه می شود و در سفره مردم نیز نقش مستقیمی دارد. این نمایشگاه در بحث امنیت غذایی، تولید فراورده های خام دامی با منشاء پروتئینی و حوزه های نظارت بهداشتی، بحث دارو و مکملهای دارویی از مزرعه تا سفره به مردم، شرکتهای تخصصی، شرکتهای خصوصی، شرکتهای دولتی یا سازمانهای دولتی مثل سازمان دامپزشکی کشور و ادارات امور دام به عنوان یک راهنما عمل میکند که چگونه خدمات خود را به مردم ارائه کنند.»

«دکتر امین اسدی» با تاکید بر اینکه نمایشگاه یک پل ارتباطی بین مردم، سازمانها، نهادها و شرکتهاست، افزود: «خوشبختانه همان طور که در مراسم افتتاحیه دیدیم، نمایشگاه امسال در حوزههای مختلف بسیار باشکوه برگزار شد و باعث خوشوقتی است که یک پایگاه خبری تحلیلی مانند حکیم مهر در این نمایشگاه حضور دارد که به صورت خیلی تخصصی در این حوزه قلم میزند، خبر منتشر میکند و در نمایشگاهها حضور مستمر دارد. اگر چنین پایگاههای خبری را در حوزههای مختلف داشته باشیم که با این حضور مستمر و پررنگ، نشر اخبار را بر عهده داشته باشند، موضوعات مدنظر خیلی پرشکوهتر خواهد بود. در واقع یکی از نقاط قوت نمایشگاه حضور رسانههایی است که به صورت تخصصی فعالیت میکنند.»

وی تصریح کرد: «نکته بعدی پارتیشنبندیهای نمایشگاه است که در سالنهای متعدد دیده میشود. مثلا یک سالن مربوط به خوراک دام است که تمامی شرکتهای موثر در آن بخش حضور دارند و پل ارتباطی بین شرکتها با مدیران دولتی است. مدیران دولتی از شرکتهای دانشبنیان، دانش فناورانه و شرکتهایی که بر پایه دانش هستند، بازدید میکنند و حتی میتوانند یک نقشه راه از آنها دریافت کنند. کمااینکه چندین محقق و متخصص در حوزههای مختلف هستند که مدیران با آن آشنا میشوند که میتوانند به منزله یک جرقه فکری برای آن مدیر باشند. از طرفی مدیری که این زیرمجموعه را مدیریت میکند، از این طریق ضعف مدیریتی خود را نیز پیدا میکند.»

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
6
1
به نظرم برگزاری نمایشگاه به این شکل ایده خوبی هست، برای عرضه محصولات شرکت داخلی ..............
نظر شما
ادامه