کد خبر: ۷۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : طرح دامپزشکان اهل قلم با مشارکت و هم فکری  دامپزشکان  علاقمند به امور رسانه ای و فعالان این حوزه در چند مرحله و با محوریت روابط عمومی و امور بین الملل اجرا می شود.

حمایت همه جانبه  از آثاری که به هر عنوان از  کالای ارزشمند و مقدس قلم در راستای اعتلاء و ارتقاء شئونات حرفه دامپزشکی نقش آفرینی کند مهمترین ویژگی طرح دامپزشکان اهل قلم خواهد بود .

استفاده از ظرفیت قابل توجه و ارزشمند  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ( وب سایت ) به منظور معرفی و  تبلیغ رایگان نشریات، سایت ها و وبلاگ های معتبر و فعال بخش خصوصی در این طرح به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد که در این راستا هر گونه خبر یا مطلب قابل ارایه در این رسانه ها از جمله  مصاحبه، گزارش، مقالات علمی و غیر علمی، نقطه نظرات صاحبان فکر و اندیشه بدور از ملاحظه کاری های عیر منطقی و البته با ذکر منبع و رعایت اخلاق حرفه ای منتشر خواهد شد.

در مراحل بعدی ،  چتر حمایت های  معنوی و مادی  طرح  "دامپزشکان اهل قلم " نویسندگان و ناشران  فعال در حوزه  نشر کتاب های علمی ، دانشگاهی  و ارایه دهندگان  مطالب علمی در دنیای مجازی را نیز در برخواهد گرفت که جزئیات آن به متعاقباً اعلام خواهد شد .

روابط عمومی و امور بین المل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران  ، در نخستین گام برای اجرایی نمودن طرح " دامپزشکان اهل قلم "  ، گفتگوی  بی واسطه با اصحاب رسانه را  در قالب نشست های تخصصی  برگزار خواهد کرد که به این منظور دست اندرکاران رسانه های مکتوب و غیر مکتوب و همچنین فعالان  دنیای مجازی ارایه دهنده  هر نوع  خدمات اطلاع رسانی ، آموزشی ، علمی ، فرهنگی و ...  برای ثبت نام و حضور در جلسات می توانند  در ساعات اداری با دفتر اداره روابط عمومی و امور بین الملل  تماس بگیرند .

در پایان جلسات  خلاصه ای از دیدگاه های مطروحه و همچنین توضیحاتی برای معرفی  حوزه یا حوزه های فعالیت میهمانان حاضر در جلسه ، در قالب آیتم خبری در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران منتشر خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
راضی معارف
|
-
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
0
چرا ........ دعوت نمی کنید . ................
نظر شما
ادامه