کد خبر: ۷۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه گفت: حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان از جمله وظایف دامپزشکی جهت حمایت از مصرف کنندگان می باشد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر حقیقی» با بیان آنکه نظارت و بازدیدها منظم و مستمر کارشناسان دامپزشکی از داروخانه های دامپزشکی در شهرستان ارومیه بصورت مستمر صورت می گیرد؛ گفت: در اجرای طرح رصد و پایش و نظارت بر تامین و توزیع دارو و واکسن‌ توسط کارشناسان دامپزشکی توسط کارشناسان ضمن بررسی وضعیت نگهداری دارو و تاریخ آن ها، در صورت مشاهده داروها و واکسن های دام و طیور تاریخ گذشته، فاسد و تغییر رنگ و شکل داده شده؛ ضمن جمع آوری نسبت به معدوم سازی و خارج کردن آن ها از چرخه مصرف اقدام می کنند.

دکتر حقیقی اظهار داشت: طی بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این شبکه از یکی از داروخانه های دامپزشکی در سطح شهر مقدار متنابهی دارو های فاقد هویت و تاریخ منقضی، واکسن، داروهای انسانی و... کشف و ضبط گردیدکه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید . 

 وی در پایان افزود: ضروری است؛ دامداران ضمن خرید دارو از مراکز معتبر و دارای تاییدیه دامپزشکی، هنگام خرید دارو و همچنین در زمان مصرف آن به تاریخ مصرف دارو دقت نمایند و از مصرف داروی تاریخ گذشته برای درمان دام خودداری نمایند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
1
2
خیلی جالبه که دامپزشکی هیچوقت حتی یک ویال واکسن تاریخ گذاشته یا دارو از کلینیسین ها و مراکز مایه کوبی نگرفته و اگه هم‌گرفته حکیم مهر ..... گزارشی ازش ندادن.
علت چیه حکیم‌مهر؟
پاسخگو باش
نظر شما
ادامه