کد خبر: ۷۴۷۹۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دیواندره خبر داد:
«دکتر پویا علی‌محمدزاده» افزود: دکتر فتحی دغدغه‌ها و مسائل مطروحه را جهت ارتقا سطح بهداشت جامعه و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بجا دانسته و قول دادند مسائل مطروحه توسط ایشان پیگیری خواهد شد ...

حکیم مهر: «دکتر پویا علی‌محمدزاده» رئیس شبکه دامپزشکی دیواندره از دیدار با «دکتر محسن فتحی» دبیر اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، در مورخه 1 تیرماه 1402 خبر داد و در ادامه مسائل و موارد مطرح شده در این دیدار را تشریح کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این جلسه ابتدا به وظایف و اهمیت فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور در حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی کشور، پیشگیری از شیوع بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و ارتقا سطح بهداشت عمومی جامعه اشاره شد، سپس عملکرد شبکه دامپزشکی دیواندره در حوزه‌های مختلف کاری بهداشت و مدیریت بیماری‌های دام و طیور، دارو درمان، قرنطینه و امنیت زیستی، آبزیان، بهداشت عمومی و حقوقی ارائه گردید.

علی‌محمدزاده افزود: در ادامه، کارایی‌های سامانه‌های سازمان دامپزشکی کشور مانند قرنطینه، دارو و مواد بیولوژیک، GIS، لیمز و cert در رصد و پایش نقل و انتقال دام، طیور، آبزیان، دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، بیماری های دام و طیور و...، صدور پروانه و پیگیری نتایج ازمایشات و گستردگی شرح وظایف و حساسیت‌های نظارتی بر آن‌ها علی‌الخصوص در استان کردستان تشریح گردید. 

وی تصریح کرد: در خصوص افزایش اعتبارهای شبکه دامپزشکی در سال جدید، تخصیص نقدی بجای اسناد خزانه، حق محرومیت از مطب و لزوم افزایش تعداد پرسنل در استخدامی‌های آینده و امکانات سخت افزاری با توجه به گستردگی شرح وظایف مواردی مطرح گردید. 

«دکتر علی‌محمدزاده» در ادامه اظهار داشت: در رابطه با مشکلات زیرساختی شهرستان مانند وضعیت نامناسب کشتارگاه دام و لزوم تخصیص اعتبار جهت رفع نواقص، نبود کشتارگاه طیور، نبود مرکز جمع آوری شیر، نیاز کارخانجات به سرمایه در گردش جهت بهبود وضعیت و رفع نواقص نیز که معضلاتی را در سطح شهرستان ایجاد کرده بحث و تبادل نظر گردید.

وی افزود: در مورد مطالبات بخش خصوصی مانند ابلاغ به موقع و افزایش تعرفه‌ها، کاهش ضرایب مالیاتی دامپزشکان که ۳۰ درصد بوده و در پرداخت مالیات دامپزشکان در ردیف پزشکان و دندانپزشکان محاسبه می‌شوند، اجرای سراسری ماده ۱۹، قانون سختی کار بخش خصوصی مسائلی مطرح گردید.

علی‌محمدزاده تصریح کرد: جناب آقای دکتر فتحی قول مساعدت و پیگیری‌های لازم جهت تخصیص اعتبار به نواقص کشتارگاه دام جهت رفع نواقص را دادند و همچنین دغدغه‌ها و مسائل مطروحه را جهت ارتقا سطح بهداشت جامعه و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بجا دانسته و قول دادند مسائل مطروحه توسط ایشان پیگیری خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ا. صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
6
2
ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس و انتقال مشکلات و پیگیری مطالبات همیشه می تواند مفید واقع گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
نه عزیزم
اینا واسه ایام نزدیک انتخابات هست
یه هفته بعد از انتخابات جواب سلام هم برات نمیدن
سعید صادقی -مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
5
2
با سلام واحترام ،درود فراوان بر جناب آقای دکتر محمد زاده دوست وهمکار فعال وگرامی،همواره موفق وپیروز باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
2
6
خیلی خندیدم. پزشکان و بقیه مشاغل تعرفه ۱۴۰۲ رو تصویب و در حال اجرای اون هستند. بعد آقایون تازه دارند پیشنهاد میدند که بفرمایید ببینیم نظرتون چیه. ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
1
1
اخه تعرفه چه ربطی به نماینده مجلس داره؟
وظیفه پیشنهادش مال نظام دامپزشکی و تصویب و ابلاغش مال وزیر هست
..........
سبک رو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
2
انتخابات نزدیکه . فکر کنم اگه از نمایندگان کاندید بخواهیم دانشکده دامپزسکی تهران رو ببرن روی کوه دماوند نه نمیگن . میشه بدونه از وعده هایی که این عزیزان تو همین سایت دادن رو عملی کرده باشن نام ببرید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
1
بازهم انتخابات و قول هایی در قالب طبل تو خالی .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
خانه از پایبس ویرانه است .این حرکت مثل بمب برای دامپزشکی کشور شده خنده آورست .نا کار آمدی اون مسول سازمان نشین باید یه ریس شبکه که خودش گرفتار پول بنزین ماشینیه که نیروش باید بره روستا ولی پول نداره .باید بره عید قربان کشید ولی آقای ریس ماشین باطری نداره .......جامعه ای که هنوز نمیدونه اداره دامپزشکی یعنی چی و کارش چیه چطور میشه مشکلات رو بررسی کرد ...مسولین درخواب
نظر شما
ادامه