کد خبر: ۷۴۶۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی از تعلل دولت در ارسال لایحه عدالت حقوق و دستمزد کارکنان دولت انتقاد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «ابوالفضل ابوترابی»، صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ خردادماه) در جلسه مشترک مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: نا عدالتی در پرداخت مزایا و حقوق کارکنان دولتی وجود دارد که دولت برای اصلاح آن قول مساعد داده است.

وی افزود: تاکنون لایحه پیرامون این موضوع به مجلس نفرستاده شده تا نسبت به آن تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس، خاطرنشان کرد: تعیین وضعیت نیروهای قراردادی اداری هم باید انجام شود و دولت با پذیرش محل تأمین منابع مالی این موضوع هم حل خواهد شد.

وی کمبود نیروی انسانی در ادارات کشور را موضوعی فراگیر برای همه نهادها دانست و تصریح کرد: اغلب ادارات با ۵۰ درصد چارت سازمانی فعالیت می‌کنند و کمبود نیرو وجود دارد.

تولید روزانه ۶ هزار تن شیر در استان اصفهان

همچنین مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: تولید روزانه شیر این استان به ۶ هزار تن می‌رسد که به اندازه تولید ۱۶ استان کشور است.

«دکتر سید رضا موسوی» اظهار کرد: تولید ۶ هزار تن شیر روزانه در استان اصفهان‌ برابر با مجموع تولید این محصول در ۱۶ استان کشور است.

وی افزود: به علاوه تولید کمی شیر، کیفیت آن نیز بر اساس ارزیابی‌های کارشناسان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و شیر تولیدی استان با اقبال خوبی روبرو است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، نظارت‌های بهداشتی، مبارزه با بیماری‌ها، کیفیت خوراکی و استانداردهای دامداری‌ها را در افزایش کیفیت محصول تولیدی مؤثر دانست.

وی اضافه کرد: فلزهای سنگی، کپک و ویروس‌های قارچی در دامداری‌ها از بین رفته و همین موضوع بر سلامت دام و تولید فراورده‌ها تأثیر می‌گذارد.

 موسوی خودکفایی در تولید واکسیناسیون و دارو برای دامداری‌ها را مهم خواند و گفت: دامپزشکی در مقایسه با وزارت بهداشت و درمان و کمبود امکانات وضعیت خوبی در تولید این محصولات دارد و توانسته نیاز کشور را تأمین کند.

وی یادآور شد: نظارت بر کیفیت محصولات توانسته فراورده‌های لبنی استان را کیفیت ببخشد و فرصت‌های صادراتی ایجاد کند.

موسوی از ایجاد بسیج همگانی برای واکسیناسیون دام و طیور خبر داد و گفت: همکاری خوبی در شهرستان‌ها با مشارکت بخش خصوصی برای این موضوع شده و پیش‌بینی می‌شود بالای ۹۰درصد دام و طیور صنعتی، نیمه‌صنعتی و خانگی استان اصفهان امسال مایه‌کوبی شوند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
1
1
وقتی این جمله نماینده مجلس رو خوندم که ""نا عدالتی در پرداخت مزایا و حقوق کارکنان دولتی وجود دارد """" یادم به این ضرب المثل افتاد که

{{از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است! }}
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
0
0
وای گل گفتی
نظر شما
ادامه