کد خبر: ۷۴۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کمی نیروی انسانی و اعتبارات موردنیاز خبرداد و تاکیدکرد که بدلیل این کمبودها، اداره کل دامپزشکی این استان اکنون با مشکلات و چالش های فراوانی روبرو هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر سیدمختار رجائی فر» در نشستی با معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل این سازمان، اظهار داشت: هم اکنون با کمبود نیروی انسانی و اعتبارات موردنیاز در اداره کل دامپزشکی استان مواجه هستیم و این کمبوده از چالش های مهم و فراروی این دستگاه خدمات رسان است.

وی برضرورت افزایش اعتبارات اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بمنظور جذب نیروهای جدید ، بهبود وضعیت ساختمانهای دامپزشکی در شهرستانها، کمک به تجهیز آزمایشگاه مرکزی و تعدادی از آزمایشگاه های دامپزشکی استان تاکیدکرد.

«مژگان محمدی» معاون بودجه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد هم در این نشست، نقش دامپزشکی در تامین و امنیت غذایی طبق موازین بهداشتی دامی را نقشی موثری خواند.

وی گفت: موضوع اعتبارات دامپزشک، کمبود نیروی انسانی و خودرویی، بهسازی و تجهیز ساختمانها و آزمایشگاه های دامپزشکی، بخشی در استان و بخش دیگر از طریق اعتبارات در دور دوم سفر هیات دولت به استان مدنظر قرار است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
1
تا نیروهای جهادی و انقلابی هستند غمتان نباشد
نظر شما
ادامه