کد خبر: ۷۴۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: عرضه هرگونه دارو و مکمل های دارویی دامی خارج از چرخه نظارتی واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی بر خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده پیگرد قانونی خواهد داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شیروان، »دکتر حسن ایزانلو» رئیس شبکه گفت: به دنبال گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ در خصوص توزیع داروی دامی در سطح شهرستان و با هماهنگی مراجع انتظامی خودرو توقیف شده و پس از بررسی محموله مشخص گردید خودرو فاقد مجوز قرنطینه دامپزشکی بوده و سه قلم از داروها در سامانه رصد دارویی دامپزشکی ثبت نمی‌باشند.

وی ادامه داد: ضمن توقیف خودرو مربوطه توسط نیروی انتظامی، یک نفر بازداشت و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع گردید. 

ایزانلو اظهار داشت: عرضه هرگونه دارو و مکمل های دارویی دامی خارج از چرخه نظارتی واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی بر خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده پیگرد قانونی خواهد داشت و مسئولین فنی داروخانه دامپزشکی قبل از خرید دارو از اصالت آن مطمئن شده و از عرضه دارو و مکمل با هویت نامعلوم خودداری کنند.

سامانه تلفنی ۱۵۱۲ دامپزشکی به صورت تمام وقت آمادگی رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی را دارد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
1
6
افزایش انتشار این خبرها حکایت از عمیق‌تر شدن بحران در داروهای دامپزشکی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
1
2
کافیست نگاهی به خبر بیاندازید تا عمق فاجعه را دریابید. آیا این اتهام ثابت شده است یا خیر که ارسال به درج خبر کرده اند و اگر نه بعدا چکونه عذرخواهی یا تکذیبیه خواهد شد؟ دوم اینکه اگر سه قلم ثبت نشده یعنی اینکه مابقی ثبت شده پس اهمیت موضوع این خبر و بگیرو ببند زیر سوال است.بهتر است همکاران عزیز قبلا از اینکه از خودشان قهرمان بسازند از کاری که می کنند مطمئن باشند
نظر شما
ادامه