کد خبر: ۷۴۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر صدیقه کاظمی نیا» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان، طی حکمی «دکتر محمد رضا صادقی» را بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان انتصاب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در طی این حکم آمده است :

جناب آقای دکتر محمد رضا صادقی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به شایستگی و سوابق اجرایی جنابعالی در محموعه دامپزشکی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان منصوب می شوید.

بهره گیری از خرد جمعی و تجربیات همکاران متخصص، صاحب نظران و پیشکسوتان، تعامل و همراهی با نماینده ارشد دولت در شهرستان، نمایندگان سایر قوا، جدیت در اعمال ضوابط بهداشتی، نظارت و کنترل اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور در خصوص مبارزه با بیماری های دامی و بیمار یهای مشترک و تلاش جهت تضمین کمی وکیفی فراورده های خام دامی و سلامت مردم و جامعه، حفظ شان منزلت همکاران و ارباب رجوع، فساد ستیزی، اعتقاد فکری و عملی به مبانی دینی و مذهبی و انقلابی، برنامه ریزی مداوم در راستای انجام بهتر وظایف و امور محوله و ارتقاء سطح رضایتمندی ذینفعان از مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد انتظار است.

بدیهی است این جایگاه امانتی است که به جنابعالی سپرده می شود و تا مادامی که این حکم جاری است پایبندی شما به تعهدات یاد شده در پیشگاه خداوند منان ثبت و ضبط می گردد.

امید است در این ایام در سایه حضرت حق تعالی سربلند و سرافزار باشید.

دکتر صدیقه کاظمی نیا 

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
ديگر نزديك انتخابات مجلس هست نماينده ها دخالتي در عزل و نصب ها ندارند
نظر شما
ادامه