کد خبر: ۷۴۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور مدیرکل و پرسنل ستادی، «دکتر صابر صلواتی» به عنوان سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و همچنین «دکتر رئوف زندی» به عنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور و زنبور عسل و کرم ابریشم، اداره کل دامپزشکی کردستان معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی کردستان در این جلسه با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی جناب آقای دکتر صلواتی در دوران تصدی اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، وی را فردی پیگیر و دلسوز و مسلط معرفی نمود، و افزود حسن عملکرد وی در طول سال‌های اخیر خصوصا در کاهش چشمگیر کانون بیماری های طیور، اثبات شده است و برای وی در مسئولیت جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی آرزوی موفقیت نمود.

ورمقانی؛ دکتر رئوف زندی سرپرست اداره بهداشت و بیماریهای طیور را نیز فردی تلاشگر و با  انگیزه معرفی و از وی خواست با تعامل با بخش دولتی، دامپزشکان بخش غیردولتی و مرغداران استان نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور اقدام نماید.

گفتنی است دکتر صابر صلواتی پیش از این به عنوان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور و دکتر رئوف زندی نیز به عنوان کارشناس مسئول مشغول به انجام وظیفه بوده‌اند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
1
تبریک به هر دو عزیز
نظر شما
ادامه