کد خبر: ۷۴۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در پی حمله یک قلاده گرگ به آغل یکی از ساکنین روستای «سراب بس سید عالی» از توابع بخش مرکزی شهرستان جوانرود، تعداد زیادی از گوسفندان این روستا تلف و زخمی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، دهیار روستای سراب بس سید عالی روز یکشنبه گفت: تعداد ۳۰ راس از گوسفندان آقای محمد ویسی ساکن این روستا زخمی شدند که براساس نظریه شبکه دامپزشکی بایستی دفن بهداشتی شوند.

«ایوب قیطولی» افزود: این گرگ چندین بار به این روستا و روستاهای همجوار حمله ور شده و تهدیدی برای این روستاها است.

وی اظهار داشت: این حادثه به اطلاع بخشداری، اداره محیط زیست و شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود رسیده و تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه از هر نوع بیماری اتخاذ شده و گوسفندان با نظارت ماموران دامپزشکی و بهورز روستا دفن بهداشتی شدند.

دهیار روستای سراب بس سید عالی بابیان اینکه صاحب گوسفندان از خانواده های بی بضاعت می باشد، اظهارداشت: از مسوولان و خیرین انتظار می‌رود به یاری این خانواده مستمند بشتابند.

جوانرود از شهرستان های استان کرمانشاه است که از شمال و غرب به شهرستان پاوه، از جنوب به شهرستان های اسلام آباد غرب و سرپل‌ذهاب و از شرق به شهرستان مریوان محدود می شود، جوانرود سومین شهر پر جمعیت استان پس از شهرهای کرمانشاه و اسلام آبادغرب محسوب می شود.

این شهرستان با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
2
در بهار گرگ گرسنه کم پیدا می شود.
الان که برف نیست و حیوانات از خواب زمستانی بیرون آمده اند.
قریب به یقین گرگ هار بوده
نظر شما
ادامه