کد خبر: ۷۴۱۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: به منظور رسیدگی به مشکلات مسئولین بهداشتی دامپزشکی شاغل در حوزه ماده 19 (صنایع وابسته دام شامل کشتارگاههای دام و طیور، کارخانجات خوراک دام، بسته بندی فرآورده های خام دامی و...)، جلسه ای با حضور مدیر کل و معاون سلامت اداره کل دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان قزوین و نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسئولین مرتبط، صبح امروز در محل اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر جوادی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین هدف از برگزاری این جلسه را بررسی نحوه بکارگیری مسئولین بهداشتی و راهکارهای قطع ارتباط مالی کارفرما با مسئولین بهداشتی عنوان و تاکید کرد که اداره کل دامپزشکی استان قزوین نظارتهای خود را در راستای نحوه عقد قرارداد واحدهای تولیدی با مسئولین بهداشتی و همچنین رفع اختلافات احتمالی در دستور کار دارد.

شایان ذکر است موضوع  آئین نامه اجرایی ماده 19 قانون سازمان دامپزشکی کشور در خصوص نحوه بکارگیری مسئولین فنی، بهداشتی دامپزشکی برای کنترل و نظارت بهداشتی در واحدها و صنایع وابسته به دام می باشد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
داداش ساعت پنج خبر رو گذاشتی، از این صبح تر جلسه داشتن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
2
1
فایده ندارد با این رقابت کاری و بی تفاوتی و بی اختیاری نظام دامپزشکی و ادرات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
1
2
منظور از نظارت بر عقد قرارداد. دقیقا یعنی چی؟!! کارفرما میاد قرار داد امضا می کنه بعد به مسئول فنی می گه نصف قرارداد می دم اگه نمی خواهی برو یکی دیگه رو میارم.! بهتر به فکر ایجاد یک صندوق باشید تا کارفرما حقوق طبق تعرفه بریزه به حساب سازمان بعد یه درصد سازمان برداره وحقوق رو بریزه به حساب مسئول فنی. این میشه کار اساسی. وگرنه چندین ساله داره نظارت میشه ولی واقعا فایده ای نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
عزیز اینقدر ساده بین نباشید اینهم چاره کار نیست ، با کسی قرارداد می‌بندند که اضافه حقوق مورد نظر کارفرما را پس بدهد مشکل بازار کار اشباع و نیز محدودیت بازارکار است و عدم حمایت ارگانهای دولتی که حمایت که نمی‌کنند حسادت هم میکنند
نظر شما
ادامه