کد خبر: ۷۴۰۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: «دکتر عبدالله مرادی پردنجانی» به سمت سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، طی مراسمی «دکتر عبدالله مرادی پردنجانی» به سمت سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، منصوب شد.

در این مراسم که با حضور معاونین و برخی رؤسای ستادی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان برگزار گردید، «دکتر مصطفی فخرآبادی پور» مدیرکل، طی ابلاغی «دکتر عبدالله مرادی» را، به سمت سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان منصوب نمود.

دکتر فخرآبادی در این مراسم بیان داشت: با عنایت به اینکه، استان هرمزگان از جایگاه استراتژیک خاصی در کشور برخوردار است و به عنوان دروازه طلایی صادرات و واردات کالاهای اساسی و به ویژه فراورده های خام دامی و مواد اولیه دارویی مرتبط با دامپزشکی محسوب می گردد، فعالیت دامپزشکی در این استان با وجود بنادر و گمرکات متعدد، جنبه ملی دارد، از این رو نقش و اهمیت دامپزشکی در حوزه قرنطینه بسیار ارزشمند و حساس می باشد.

در ابلاغ آمده است: بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات در راستای ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های خام دامی و همچنین حمایت همه جانبه از بهره برداران، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، پرورش دهندگان و فعالین بخش خصوصی دامپزشکی با رویکرد جهادی، در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی، تلاش و افزایش ارائه خدمت مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از خرد جمعی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران، در انجام مسؤولیت و وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است، «دکتر مرادی» با سابقه بالای ده سال خدمت در دامپزشکی هرمزگان، در سنوات خود؛ بالغ بر شش سال به عنوان کارشناس بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره دامپزشکی شهرستان میناب و کارشناس بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم و همچنین تشخیص و درمان اداره دامپزشکی شهرستان رودان و قریب چهار سال به عنوان کارشناس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی مشغول فعالیت بوده است و برای ایشان آرزوی توفیق خواهیم داشت.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
7
.............
ایکاش از مسئول قرنطینه قبلی هم اسمی برده میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
البته رئیس قرنطینه اسبق آقای دکتر موسوی که اداره کل هرمزگان در حقشون خیلی اجحاف کردند ، ان شالله هر جا که هستند موفق باشند
ناشناس
|
Austria
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
11
چرا همه سراشون خم کردن پایین ؟؟
ناشتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
1
0
خدا بالاترين بالا هاست فراموش نكنيد حكما مهر
نظر شما
ادامه