کد خبر: ۷۳۸۳۸
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه:
«دکتر حسین حیدری» افزود: گاهاً زمانی که ماموران دامپزشکی برای برخورد با کشتار غیرمجاز دام اقدام می کنند، کار به درگیری فیزیکی هم می‌کشد ...

حکیم مهر: کشتار غیرمجاز دام و عرضه گوشت خارج از شبکه نظارت دامپزشکی، از جدی‌ترین چالش‌های حوزه سلامت در کرمانشاه به شمار می‌رود، چالشی که می‌تواند سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، اگرچه کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه موضوع جدیدی نیست و سالهاست که کرمانشاه با این چالش دست به گریبان است، اما این روزها و با افزایش قیمت گوشت، شاهد رشد قارچ گونه این مراکز هستیم و در محلات مختلف شهر کرمانشاه از دولت آباد و جعفرآباد گرفته تا پردیس و مسکن و روز بازارهای کرمانشاه بساط کشتار غیرمجاز دام برپا است.

هرچند طی سال‌های اخیر بارها بر لزوم برخورد با این افراد تأکید شده و اقداماتی هم صورت گرفته، اما کماکان شاهد فعالیت گسترده این متخلفان هستیم و باید اقدامات جدی‌تری برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام در کلانشهر کرمانشاه صورت بگیرد.

 وجود مراکز کشتار غیرمجاز دام در شان کلانشهر کرمانشاه نیست

«دکتر حسین حیدری» مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه با حضور در دفتر ایسنای کرمانشاه، با اشاره به وضعیت غیرقابل قبول کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه، گفت:  وجود مراکز کشتار غیرمجاز دام در شان کلانشهر کرمانشاه نیست.

 وی افزود: هم اکنون در شهر کرمانشاه در محلاتی مثل دولت‌آباد، پردیس، مسکن و روز بازارها کشتار غیرمجاز دام در سطح گسترده دیده می شود، ضمن اینکه در برخی شهرستانها هم چنین مراکز غیرمجازی وجود دارند.

حیدری یادآور شد: در شهرستانهایی مثل سنقروکلیایی و ثلاث باباجانی مراکز کشتار غیرمجاز دام نداریم.

کشتار غیرمجاز در معابر سلامت جامعه را به خطر می اندازد

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کشتار غیرمجاز دام در معابر سلامت جامعه را به خطر می اندازد، گفت: برخورد با کشتار خیابانی دام برای حفظ سلامت مردم ضرورت دارد.

وی سپس با بیان اینکه نیروهای دامپزشکی برای برخورد با کشتار غیرمجاز دام ابزاری در اختیار ندارند، گفت: گاها زمانی که ماموران دامپزشکی برای برخورد با کشتار غیرمجاز دام اقدام می کنند، کار به درگیری فیزیکی هم می‌کشد. کما اینکه نیروهای دامپزشکی در برخورد با متخلفان تهدید شده و گاها چاقو هم خورده‌اند.

حیدری با تاکید بر اینکه دامپزشکی به تنهایی توان برخورد با متخلفان کشتار غیرمجاز دام را ندارد، گفت: برای برخورد با کشتار غیرمجاز دام باید همه دستگاه‌های مربوطه شامل دامپزشکی، بهداشت، اماکن، اصناف با همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی پای کار باشند.

برای برخورد با کشتارغیرمجاز دام خلاء قانونی نداریم 

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای برخورد با متخلفان حوزه کشتارغیرمجاز دام خلاء قانونی نداریم، گفت: در اجرا مشکل داریم و مقابله با کشتار غیرمجاز دام به همکاری دستگاه‌های مربوطه نیاز دارد. فرمانداران هم باید مطالبه گری کرده و مقابله با کشتار غیرمجاز دام را اولویت اول خود بدانند.

وی با بیان اینکه کشتار غیرمجاز دام از سال های گذشته معضل کرمانشاه بوده، گفت: حضور فرماندار جدید کرمانشاه را به فال نیک گرفته و امیدواریم با رویکرد سلامت محور ایشان شاهد برخورد جدی با متخلفان کشتار غیرمجاز دام در سطح کلانشهر کرمانشاه باشیم.

«دکتر حیدری» با بیان اینکه اجرائیات شهرداری هم باید در حوزه مقابله با کشتار غیرمجاز دام ورود کند، گفت: اجرائیات شهرداری بر مبنای قوانین ملزم به جمع آوری مراکز کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه سپس با این توضیح که افراد متخلف در حوزه کشتار غیرمجاز را با ذکر نام، نام خانوادگی، کد ملی و حتی آدرس به نیروی انتظامی و دادستانی معرفی کرده ایم، گفت: متاسفانه برخورد قضایی لازم با متخلفین صورت نمی گیرد و تا زمانی که هم که برخورد قضایی محکم و حمایت قاطع نیروی انتظامی را در کنار خود نداشته باشیم، مقابله با کشتار غیرمجاز در کرمانشاه راه بجایی نمی‌برد.

حیدری تاکید کرد: برای برخورد با متخلفان کشتار غیرمجاز دام مشایعت نیروی انتظامی و تامین سلامت جانی اکیپ های دامپزشکی را لازم داریم، در غیر اینصورت هیچ کاری از اکیپ های دامپزشکی بر نمی‌آید.

وی یک گلایه هم از مردم و حتی گاها مسئولین استانی برای گره زدن موضوع مقابله با کشتار غیرمجاز دام با معیشت مردم داشت و گفت: نیروهای دامپزشکی بعضا هنگام برخورد با متخلفین با پیوست دادن مقابله با متخلفین کشتار غیرمجاز با معیشت مردم مواجه می شوند، اما مگر می شود بخاطر چند نفر سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخت؟

مراکز کشتار غیرمجاز دام از عرضه دام مردار هم ابایی ندارند 

وی  در ادامه اشاره ای هم به اهمیت کار فرهنگی در برخورد با کشتار غیرمجاز دام داشت و گفت: باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود که مراکز کشتار غیرمجاز دام اگرچه گوشت را با قیمت‌های ارزان تر در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند، اما سلامت گوشت عرضه شده از سوی این واحدها مورد تایید دامپزشکی نیست.

وی با بیان اینکه کشتار دام در معابر خارج از نظارت های بهداشتی و شرعی است، گفت: بر اساس مشاهدات صورت گرفته از سوی بازرسان دامپزشکی افرادی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام در معابر می کنند، عمدتا دام های بیمار را کشتار و عرضه می کنند و حتی گاها دیده شده که از عرضه دام مردار هم ابایی ندارند.

وی با بیان اینکه احتمال انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مثل تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب‌مالت، هاری، سیاه زخم، انواع کیست‌های انگلی و ... در صورت خرید و مصرف گوشت قرمز از مراکز کشتار غیرمجاز دام وجود دارد، افزود: سال گذشته گزارش هایی از بروز بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در حوزه انسانی داشتیم که فاجعه است.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی با وجود مخاطراتی که مصرف گوشت های خارج از شبکه کشتارگاهی دارد، برای خرید گوشت از این مراکز غیرمجاز صف می کشند، گفت: وقتی خود مردم متقاضی خرید گوشت قرمز و مرغ از چنین مراکزی هستند، افراد سودجو هم اقدام به کشتار غیرمجاز دام و طیور در معابر می‌کنند.

حیدری اشاره ای به رعایت  استانداردهای دامپزشکی در کشتارگاه‌ها داشت و گفت: دام هایی که قرار است راهی کشتارگاه شوند درمدت یک هفته قبل از کشتار هیچ واکسن و دارویی خصوصا آنتی بیوتیک ها را دریافت نمی کنند، ضمنا در مرحله کشتار هم مورد ارزیابی کارشناسان دامپزشکی قرار گرفته و در صورت تایید سلامت، دام با حضور ناظر شرعی ذبح می‌شود. ضمنا گوشت استحصالی دام نیز پس از کشتار مرحله پیش سرد را گذرانده که گذراندن این مرحله علاوه بر افزایش کیفیت لاشه دام، بیش از 90 درصد بیماریهای موجود در لاشه دام را از بین می برد.

وی یادآور شد: استان کرمانشاه 14 کشتارگاه شامل سه کشتارگاه صنعتی (دو کشتارگاه در شهر کرمانشاه و یک کشتارگاه در شهرستان کنگاور) و یازده کشتار گاه سنتی دارد که همه این کشتارگاه‌ها بجز کشتارگاه سنتی جوانرود مجهز به پیش‌سرد هستند.

 

انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
همکار
|
United States of America
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
14
4
والله تا اونجا که ما خبر داریم تو این بیست سال گذشته خبر داریم ...تهدید الکی بوده ولی کسی از دامپزشکی چاقو نخورده !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
............... راست میگه دیگه حالا دو سه تا چاقو و اینا خوردین دیگه چیزی نیست که

واقعا خجالت نمی‌کشی زحمتهای همکاران دامپزشکی رو ناچیز میکنی
دامپزشک
| Sweden |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
شک ندارم تو الله را نمی سناسی یا اینکه پستی از دکتر حیدری خواستی بهت نداده. یا وافعا تعصبی به دامپزشکی نداری. برو روابط عمومی تا عکس و فیلم و صرب و شتم بچه ها را نشانت بده. یا از دکتر کرمیان دکتر عبدی. دکتر غلامی ریسان وقت شهرستان کرمانشاه بپرس. یا از قدیما دکتر نادریفر یا دکتر یارویسی ریسان وقت شهرستان کرمانشاه.
یا از خود دکتر حیدری که ریس شهرستان گیلانغرب بوده و خودش صرب و شتم شده. یا از بچه های باشرف شهرستان کرمانشاه بپرس تا مستند چاقو خوری خودشان و یا اکیپ گشت مشترک را بهت نشان بده. با از نارنجکی که زمان دکتر عبدی داخل شهرستان کرمانشاه انداختن. و …..شک ندارم تو دچار تعارض منافع شدی. یا پست مستی خواستی حیدری بهت نداده
همکار. حاضر دررمیدان
| Sweden |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
شک ندارم تو بی انصافی کردی و حتما مشکل داری با مدیریت دکتر حیدری. همکان میدانن بچه های اکیپ ضرب و شتم ماشین های اداره ضرب و شتم و بچه ها چاقو خوردن. آدرس دقیق میخوای بدم برو از روسای وقت شهرستان کرمانشاه نمونه چاقو خورده بپرس. انصاف داشته باشه
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
آقای دکتر حیدری اون عکس و فیلم های جراحت های خودت و همکاران رو منتشر کن برادر من تا کی میخوای مأخوذ به حیا باشید این نامردمان دستشون باشه به صغیر و کبیر رحم نمیکنن
دامپزشک
| Sweden |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
عزیزی که قسم دروغ الله خوردی. آدرس دقیق بدهم. برو از سید خشایار رضوی بپرس. که در بدنش اثار چهار نقطه تز چاقو و چنگگکی در رانش فرو کردن را نشانت بدهد. من کامنت دروغت را دیدم زنگ زدم به خود خشایر رضوی همکارمان ازشون پرسیدم. سال ۹۷ -۹۸ به دلیل چاقوی که زده بودن بهش در حضور دکتر پرور مدیرکل وقت در فرمانداری کرمانشاه توسط دکتر رنجبر فرماندار وقت مورد تقدیر قرار کرفت.
...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
7
قسم دروغ نخور حتما توی دامپزشکی شاغل نیستی من خودم بارها هم کتک خوردم هم تهدید به مرگ شدم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
بنده هم گفتم تهدید آره .ولی کسی چاقو نخورده ..من شاغل تو دامپزشکی هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
همچین میگه من تو دامپزشکی شاغل هستم که انگار پرونده همه کارمندان بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی زیر دستش هست. یه سر به خبر ۷۳۱۶۶ حکیم مهر بزن. وقتی رییست دنبال گرفتن حکم شهید برای مسئولین فنی کشته شده هست پس لطفا سکوت کن .............
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
1
6
متاسفانه وقتی بعضی از مسئولین شهرستانی خودشون از مراکز کشتار غیر مجاز خرید میکنن کار خاصی واقعا نمیشه کرد، خبر دارم که میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
3
متأسفانه کشتار غیر مجاز مرغ زنده ............... گنگاور روستای رحمت اباد روبروی پل شکسته مرغ زنده غیر مجاز شده کشتارگاهی بیداد می کند لطفا برای رضایی خدا اقدام کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
3
7
درود بر دکتر حیدری و همکاران زحمتکش و ساعی استان کرمانشاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
3
سلام وقت شما بخیر بنده بازرس کشتارگاه هستم از طرف اداره یک همکار برای نظارت میاد که چند ایراد اساسی را از کشتارگاه گرفت که واقعا بجا بود الان از هر جایی دارن ایشان وتهدید میکنند،حتی ریس اداره از کشتارگاه دفاع میکند چون طرف پول و........ دارد.خدا به دادمان برسد.از ماست که برماست
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
12
سلام اقای دکتر حیدری بدرستی تمام مشکلات را عنوان کرد مخصوصا عدم همکاری نیروی انتظامی و قضایی استان ایلام هم با این چالش روبرو است و هیچ ارگانی جرء دامپزشکی در این مورد احساس تکلیف نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
2
6
من یادم میاد دکتر حیدری وقتی در روسیه بودند و دامهای ارسالی به ایران را بازدید می کردند ، چندین بار مورد تهدید با چاقو واقع شدند و توانستند بخوبی تمامی این تهدیدات را پشت سر گذاشته و حتی یکبار در بیمارستان در روسیه بستری شدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
بله من هم یادم هست دکتر حیدری در بیمارستان بستری شده بودند و به سختی توانستند بسلامتی از بیمارستان مرخص شوند
كرمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
2
5
جناب حيدري محترم .............. بازوهاي اجرايي شما نه اراده برخورد جدي با اين مسائل رو دارند و نه ....... كاري و نفوذ كلام درست كه بتونن استانداري و فرمانداري رو قانع به همكاري كنن ..............، متصدي پست ها عوض ميشن ولي سپردن شبكه ها به واكسيناتور ها بعنوان رييس و پست هاي مهم به خانم ها كه نه ماموريت ميروند و نه از كشتارگاه بازديد ميكنن و توي اكيپ كشتار غيرمجاز و مبارزه قابل استفاده هستن و از پاس شير هم استفاده ميكنند .......... جاي تاسف داره .................
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
دکتر حیدری این کسی که این کامنت رو نوشته هر کجا هست بیارش کنار دست خودت کسی که با اسم ازت انتقاد می‌کنه از صد تا برادر برات ارزشمندتره گوش کن به من
دامپزشک
| Sweden |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
آقا یا خانم کرمی !؟؟ کشتار غیر مجاز از بیست سال پیش در استان و استانهای همجوار زاگرس نشین بوده. و مختص کرماشان نیست
بعدش جناب آقا یا سرکار خانم. کرمی این توهینه به خانم ها. اینجور تفکرت !؟ اتفاقا ما سه تا خانم ( دو نفر در ستاد و یکنفر معاون شهرستانی ) خانم داریم که موفق ترین های اداره کل هستند. گندی که چندین سال آقایی در آزمایشگاه زده بود را حیدری با جرات و جسارت عوض کرد و خانمی گذاشت که آزمایشگاه را بسلامت فنی و درست داره اداره میکنه. آبزیان را خانم دکتری سالهاست موفق اداره میکنه. معاون شهرستان کرمانشاه بدرستی وظایفش را با ریسش داره انجام میده و تا اونجایی که من میدانم انتخاب خود مدیر شهرستان بوده.
مابقی روسای ادارات شهرستان کرماشان. گیلانغرب. سرپل. صحنه پاوه. ثلاث. قصرشیرین. جوانرود همگی دکتر دامپزشک و از آقایان بوده. دالاهو. سنقر از قبل بوده منتصب حیدری نیستند. کنگاور. روانسررو‌هرسین. هم بنا به ارزیابی دوستان ستاد از بهترین عملکرد و‌کارایی برخورداند.
کرمی عزیز !؟؟؟! بنظر میرسد اطلاعاتت در چرایی و چگونگی علل و عوامل کشتار غیر مجاز ( مسایل پشت صحنه این پدیده ) ضعیفه. و اظهار نظرت خیلی فنی و عادلانه نیست.
منم توصیه میکنم جناب حیدری و معاونش یارویسی از شما استقبال کنن. و شما بهشان مراجعه بکنی و اگر جسارت داری که داری !؟؟ نظرات فنی و خداپسندانه ات را بهسان بگو. اونا که نمیدانن جنابعالی کدام کرمی هستی. اصلا کرمی هستی !؟؟
یک چیزی بگم اگر حیدری توانسته از واکسیناتور ریس اداره در بیاره. همین کافیه برا جسارت و توانایش که من و شما میدانیم توانا و مدیر و جسوره.
بعدش با توان همین واکسیناتورای ریس اداره در مابقی زمینه ها حیدری اداره کل را ارتقاء داده. همه مان میدانیم ولی منصافانه قضاوت کنیم.
داستان کشتار غیر مجاز متفاوته ….
همکار
| Sweden |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
آقای ناشناس سلام. شما اگر کرمی را میشناسی بگو بره پیش حیدری من تضمین میکنم اگر پیشنهاد خردمندانه ای داشته باشه گوش برا شنیدنش هم هست. آخه برادر حیدری از کجا بدانه کرمی کیه و کجاست
همکار
| Sweden |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
جناب کرمی. این حرفیه توهین به واکسیناتور و خانم ها !؟؟؟ به فرض تو در کرمانشاه درست میگی مشکل استانهای زاگرس نشین از چهار محال گرفته تا ایلام لرستان. تا کردستان و برخی استانهای جنوب و شمال
اونام احتمالا مشکل از واکسیناتورهای ریس شده و یا خانم هاست !؟؟
انصاف داشته باش دوست و دشمن اعتراف میکنن به اقتدارو زحمات حسین حیدری.
من نه پست دارم نه میخوام و نه حیدری بهم پیشنهادی داده ولی خدا رو خوش نمیاد زحماتشو اینجوری جواب ندیم. مردی برو دفترش پیشنهادتو‌بده.
اگر واقعا کرمی هستی و وجود داری اگر کرمی خیالی هستی به همان خیال خودت باش
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
آقای همکار خوب کرمی داره پیشنهاد سازنده رو علنی میگه دیگه باید چیکار کنه ............
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
کرمی ........... اگه مرد هستی و انسان بیا تشریف بیار تمامی فرمانداریهای شهرستانها و عملکرد رییس های اداراتی رو که بقول خودت واکسیناتور هستن رو بپرس. لازمه بهت یاداوری کنم که همین واکسیناتورها که دکتر حیدری ازشون رییس ساخته همگی فوق لیسانس هستن جهت اطلاع حضرتعالی. بقول دوستمون دم دکتر حیدری گرم که تونسته از واکسیناتور رییس اداره بسازه. پس لطفا ............
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
آقای وکیل مدافع که پست نداری و حق انتقاد رو از بقیه میگیری میشه بگین همون آقایی که به قول شما آزمایشگاه رو ......... بود چرا الان بعنوان (کارشناس مسئول) داره خدمت میکنه این تنزل محسوب میشه؟ حتما به پاس کارهای مفیدش واحد دیگه ای رو قراره آباد کنه نه؟ پس جسارت و شهامت کو؟
ثانیا مدیر خوب مدیرساز هم باید باشه نه به قول شما کوتوله پرور
اداره کمبود راننده و واکسیناتور داره نه رییس و پشت میز نشین، شما دامپزشکان رو گوشه نشین کردید که سالها بدون رقیب باشید وگرنه خیلی از شبکه ها با زحمات روسای قبلی و نیروهای خوب بدون رییس هم اداره میشن و رییس کار خاصی انجام نمیده مشکل اینه که دیگه همه کاردان ها به لطف دانشگاه آزاد شدن کارشناس و ارشد شدن و توقع ریاست دارن و نمیشه بهشون کار سپرد وگرنه کت و شلوار پوش کردن واکسیناتوری که به قصد واکسیناسیون برای اداره استخدام شده هنر نیست آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
چقدر ....... داری و تشنه قدرت هستی به خدا تهش چیزی نیست. اینقدر حرص نزن. یک کلمه یاد گرفتی (واکسیناتور).باید خدمتت عرض کنم گه همین بقول شما واکسبناتورها نیروی عملیاتی بوده و دامدار و سایر اربتب رجوع رو بخوی می شناسند و درک می کنند. رفتار مغرضانه شما رو بت سایر رده ها هم داخل اداره دیدیم. حد اقل این نیروهخای به قول شما واکسیناتور که رییس شبکه شدند روستاهای شهرستان و واحدهای دامداری رو خوب بلدند و حداقل یه وتکسن زدن بلدند.شما چی بلدید آیا یه رگ گیری واسه تزریق سرم بلدید. دست بردارید از این قدرت طلبی. خدارو سکر که هرچی تلاش کردید ندیر کلی رو بهتون ندادند و گرنه کلی دوباره اداره کل رو متشنج میکردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یا رییس شهرستان می تواند با هماهنگی دادستان محترم مرکز استان یا شهرستان از کمک نیروی انتظامی به عنوان ظابط عام درمامویت مشترک استفاده کنند وکادر دامپزشکی کمتر به خطر بیافتد دیگر اینکه باید دامپزشکی سعی نمایید عنوان ضابط خاص ماموان دامپزشکی را درمجلس به تصویب برساند دیگر اینکه بایددر ادارات حقوقی از افراد کار امد استفاده شود تا این موضوع از راه قانونی وبدون خطر یا کم خطر دنبال شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
چرا نظرات حقوقم دا چاپ نکردید؟
مجازاتگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
1
4
همکار عزیز با پرچم اکراین ............... چه خبرته یعنی هیچ کس اجازه انتقاد نداره با نام های مختلف جواب میدی ولی حواست به فیلترشکنی که استفاده میکنی نیست
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
2
درود بر تمامی دوستان .
آقای دکتر حیدری دقیقا به نکته مهمی اشاره کردند
تهدید به مرگ ، بی احترامی به کارشناسان دامپزشکی در حضور مشتری ، حمله با چاقو که خودم شخصا شاهد آن بودم . و ....
از خطرات پیش روی پرسنل خدوم دامپزشکی است .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
1
2
دوست عزیز که با پرچم کشور اکراین داری تلاش در توجیح مشکلات می کنی اگر پست و مسئولیت نداری چطور تضمین می کنی من برم پیش دکتر حیدری
و جالبتر اینکه شدی وکیل مدافع با وجود اینکه هیچ مسئولیتی نداری خیلی جالب هست
پرسنل کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
0
3
سلام دوست عزیز جناب کرمی و امثالهم
من خودم دکتر حیدری از سالیان دور می شناسم از درستکار ترین افراد دامپزشکی هستن اینکه شما یک تنه به قاضی میرن جای تعجب داده؟؟!!
در اداره کل کرمانشاه یک عده فقط همه چیز برای خود و تیم شان میخوان ............... الان همون دوستان شدن دلسوز دامپزشکی کرمانشاه.شما هیچ بازدهی مثبتی در این اداره ندارین جز یارکشی و تخریب دیگران به ناحق.خدا به راه راست هدایتتان کند آمین
نظر شما
ادامه