کد خبر: ۷۳۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر حمزه آقاپور کاظمی»، سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران به همراه «حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی مازندران، «دکتر هادی محمودی» رئیس حوزه مدیرکل، «مهندس درویشی» سرپرست روابط عمومی و «دکتر زارع» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نکا با «دکتر محمد محمودی» دادستان شهرستان نکا در محل دادستانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، در این دیدار محمودی دادستان شهرستان نکا ضمن تشکر از اقدامات دامپزشکی استان در برخورد با متخلفین بهداشتی با اشاره به شرایط محلی و فرهنگی شهرستان خواستار برخورد جدی‌تر و محکم‌تر دامپزشکی با کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید می‌کنند شد و افزود: دادستانی شهرستان نکا همواره آماده همراهی با مجموعه دامپزشکی شهرستان در برخورد با متخلفین است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به نیازها و خواست مردم همواره دغدغه دادستانی است ادامه داد: از دامپزشکی استان توقع داریم در صدور مجوزهای مختلف همچون کلینیک‌ها و مراکز درمانی، کارخانه‌ها و ... ضمن رعایت دستورالعمل‌ها، شرایط محیطی و محلی را بررسی نماید تا خدای نکرده مردم به دلایل مختلف آزرده خاطر نگردند.

محمودی همچنین دامداران و دامپروران در روستاها و مناطق بالادست را کارخانه داران کوچکی دانست که با تولید مایحتاج خود و نیازهای منطقه، چندین نفر را مشغول به‌کار کرده‌اند و تاکید کرد: دامپزشکی استان همچون سال‌های گذشته به دنبال رسیدگی به مشکلات دامداران و دامپروران این مناطق باشد و خدمات به مردم مناطق محروم و کم بهره در اولویت قرار دهد.

دکتر حمزه آقاپور کاظمی در این دیدار ضمن تقدیر از نگاه مثبت دادستان به مجموعه دامپزشکی و اعلام مساعدت ایشان در برخورد با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند به موضوع کشتار غیرمجاز پرداخت و با توضیح خطراتی که این اقدام غیرقانونی می‌تواند ایجاد کند، گفت: متاسفانه این موضوع در برخی مناطق بسیار جدی است و نیاز به برخورد جدی و اعمال مجازات سنگین‌تری از سوی مجموعه قضایی استان دارد.

وی در این دیدار به اجرای اردوهای جهادی پرداخت و تصریح کرد: با حمایت‌ها و دستورات مؤکد ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور در برگزاری مناسب این اردوها، انشاالله در سال جدید به مناطق محروم در حوزه‌های واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت رایگان، آموزش، سم پاشی دام و اماکن دامی به طور ویژه رسیدگی خواهد شد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
0
0
چطوری آزرده میشوند؟
نظر شما
ادامه