کد خبر: ۷۳۷۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رئیس حراست اداره کل و سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان البرز منصوب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان قزوین و سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان البرز با حضور مدیر کل دامپزشکی استان قزوین، معاون حراست کل استان قزوین و رؤسای ستادی اداره کل دامپزشکی و همچنین به صورت وبیناری با مدیران حراست سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

«دکتر مهدی جلوخانی» در این مراسم بر مردم داری مدیران در مجموعه دامپزشکی استان تاکید کرد و افزود: ملاک انتصاب مدیران شایسته سالاری بوده و خواهد و عملکرد هریک از مدیران در زمان تصدی پست مدیریتی رصد می شود.

دکتر جلو خانی در بخش دیگری از صحبتهایش بر خدمات رسانی شایسته به بهره برداران و آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: از جایگاه مدیریتی باید به عنوان فرصتی برای خدمتگذاری نگاه کرد که رضایت خداوند و مردم را در پی داشته باشد.

در ادامه این مراسم از خدمات «مهندس علیرضا زمانی» در طول مدت تصدی ریاست حراست اداره کل تقدیر به عمل آمد و «دکتر ایوب شکری مژده ای» که پیش از این ریاست اداره دامپزشکی شهرستان البرز را بر عهده داشت به عنوان رئیس حراست اداره کل دامپزشکی منصوب شد و همچنین «دکتر افشین بارانی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان البرز منصوب شد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
همکار
|
Germany
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
9
15
ادامه شایسته سالاری در انتصاب های استان قزوین.
برای هر دو عزیز آرزوی موفقیت دارم.
لطافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
3
6
جناب دکتر بارانی عرض تبریک وارادت وآرزوی سلامتی وموفقیت روز افزون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
2
8
عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای هر دو همکار گرامی
نظر شما
ادامه