کد خبر: ۷۳۷۳۹

حکیم مهر: شبکه رادیویی سلامت، موضوع «نظارت سازمان دامپزشکی به محصولات پروتئینی و فرآورده‌های دامی» را یکشنبه - ۲۰ فروردین ماه، در برنامه «مجله دامپزشکی» بررسی می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نظارت بهداشتی دامپزشکی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی به عنوان پایه اصلی در تامین پروتئین خانوار بسیار مهم است؛ از این رو، «دکتر سعید صادقی» معاون بهداشتی مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی در برنامه «مجله دامپزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز یکشنبه، درباره «نظارت سازمان دامپزشکی به محصولات پروتئینی و فرآوردهای دامی» صحبت می‌کند.

برنامه «مجله دامپزشکی» با هدف افزایش سطح دانش و سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، روزهای یکشنبه هر هفته، به یکی از موضوعات حوزه سلامت و بیماری ها و روش های درمانی آن ها، اختصاص دارد.

گفتنی است، برنامه «مجله دامپزشکی» به تهیه کنندگی «پیمان پناهی» و اجرای «دکتر پیام محبی» از ساعت 15 به مدت 60 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

 

نظر شما
ادامه