کد خبر: ۷۳۷۳۸

حکیم مهر: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از راهاندازی دو شعبه ویژه مرتبط با پروندههای دامپزشکی به ویژه کشتارهای غیرمجاز در دادستانی استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا از یاسوج، «سیدعلی ملک حسینی» در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع کُشتارغیرمجاز دامها را در شورای تامین استان مطرح و تصمیمات لازم در این شورا اتخاذ  می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی یاسوج مرکز استان، موضوع کُشتارهای غیرمجاز را مربوط به دامپزشکی و دستگاه قضا به تنهایی ندانست و خاطر نشان کرد: در این خصوص می بایست همه دستگاه های اجرایی پای کار باشند و با یک رویکرد جهادی همراه و همسو با سیاست‌های دامپزشکی، دستگاه قضا و نیروی انتظامی پیش بروند.

«دکتر سیدمختار رجایی فر» مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به رویکرد مثبت دستگاه قضایی با این اداره کل، اظهار داشت: در سال جدید انتظار داریم با رویکردی جهادی و همت همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم معضلات بهداشتی از جمله کُشتارهای غیرمجاز دام در برخی از ورودی های شهرهای استان را برطرف کنیم.

 

نظر شما
ادامه