کد خبر: ۷۳۴۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، «دکتر تبرائی» مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور از کشتارگاه پرستو شهرستان قائم شهر بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، این بازدید که با حضور مدیرکل و معاون دفتر نظارت بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان، سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی مازندران و رئیس و کارشناسان اداره دامپزشکی قائم شهر صورت پذیرفت، «دکتر تبرائی»، با اشاره برنامه ریزی های دقیق در اجرای طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ گفت: تعداد ۲۵۰۰ نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب ۱۵۰۰ اکیپ ثابت و سیار مبادرت به بازرسی و نظارت بهداشتی کشتارگاه های دام و طیور و مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی می نمایند.

وی ادامه داد استان مازندران به عنوانی یکی از پایگاه های اصلی طیور در کشور سهم بسزایی در تامین مرغ کشور را دارد از این رو نیاز به توجه و نظارت بیشتری بر مراکز تولیدی و کشتارگاهی و عرضه دارد.

شایان ذکر است طرح تشدید نظارت بهداشتی از ۱۳ اسفند ماه سال جاری تا ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ دو نوبت کاری ۸-۱۴ و ۱۴-۲۰ برگزار خواهد شد و مردم عزیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مارکز عرضه آنرا به ادارات دامپزشکی شهرستان  یا از طریق  شماره تلفن  ۱۵۱۲ اطلاع دهند.







انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
2
کلی حرف و حدیث ، تعطیلی کشتارگاه آمل چی شد؟؟؟؟؟ آقای مدیرکل قرار بود کشتارگاه آمل را تعطیل کنید.کلی هزینه شد برای کشتارگاه دام بابل.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
2
چرا به کشتارگاههای نامناسب استان سیستان سر نمیزنید
نظر شما
ادامه