کد خبر: ۷۳۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - گردهمایی مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی نقشه تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر سید رضا مجدزاده، دامپزشک برجسته‏ای که پیش از این وزیر بهداشت در نامه‎ای تقدیرآمیز نقش وی را در تدوین و تکمیل نقشه جامع علمی کشور در حوزه سلامت بی‎نظیر و جدی خوانده بود هم حضور داشت.

دکتر مجدزاده در سال 1345 در شهر شیراز بدنیا آمد. وی دارای مدرک دکترای دامپزشکی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و تخصص اپیدمیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در حال‌ حاضر استاد اپیدمیولوژی در این دانشگاه است.

نفر هشتم از سمت چپ : دکتر سید رضا مجدزاده

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
0
0
برای دامپزشکان بسی جای افتخار است که دامپزشکانی چون استاد دکتر مجدزاده در چنین جایگاه هایی قرار دارند. امیدوارم سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، جامعه دامپزشکان و سایر نهاد های مرتبط با صنف دامپزشکی از دانش چنین اساتیدی بیش از پیش استفاده نمایند.
دکتر مجید محتسبی
|
-
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
0
0
جایگاه دامپزشکان باید خیلی بالاتر از اینها باشد شایدمقصر خودمان هستیم که با برخورد های منفی اعتماد به نفس علمی و صنفی را به ضعف کشاندیم استادان قدیمی ما برای تحکیم جایگاه علمی و صنفی دامپزشکی زحمات فراوانی کشیدند وباید از انها به نحو شایسته قدر دانی شود
به کم قانع نباشیم ظرف علمی دامپزشکی بسیار وسیع تر از ان است که جامعه ما تا به حال انرا شناخته برای شناخته شدن این رشته و جایگاه واقعی ان نیازمند عزم جمعی هستیم
شما دامپزشکان انسانهای بزرگی هستید که باید بیشتر شناخته شوید جایگاهتان رفیع باد انطور که شایسته انید
نظر شما
ادامه