کد خبر: ۷۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پس از پیگیری های جامعه دامپزشکان ایران، معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد درجات مشمولین دانش آموخته‎گان دامپزشکی در دوران سربازی توضیحاتی ارسال نمود.

بر اساس نامه صادره از معاونت نیروی انسانی آجا خطاب به رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران ، دامپزشکان نیز همانند سایر گروههای پزشکی به درجات مصرحه در قانون در زمان خدمت وظیفه نائل می‎آیند.

برابر آنچه در بخشی از این نامه آمده 60 درجه کارکنان وظیفه مقطع دکتری به درجه ستوانیکمی و 40 درصد به درجه ستواندومی نائل می‎شوند و این موضوع درباره دامپزشکان هم بر اساس نیاز نیروهای مختلف صادق است.

گفتنی است پیش از این یکی از دامپزشکان وظیفه شاغل در نیروهای مسلح در نامه به مدیرمسئول حکیم مهر از کاهش درجه دامپزشکان وظیفه و اختلاف درجه آنان با پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان و همسان شدن درجه دامپزشکان با کارشناسان ارشد گلایه کرده بود.

مدیرمسئول حکیم مهر هم در پی انعکاس این گلایه، در نامه‎های جداگانه از رؤسای سازمان دامپزشکی، نظام دامپزشکی و جامعه دامپزشکان ایران خواسته بود موضوع را پیگیری کنند.

در مراسم روز ملی دامپزشکی که 14 مهرماه سالجاری در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد نیز دکتر منادی تنها نماینده دامپزشک مجلس شورای اسلامی مراتب گلایه خود را در این باره طی یک سخنرانی به نماینده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در این مراسم حاضر بود ابلاغ کرد.

تاکنون نتیجه پیگیری سازمان دامپزشکی کشور و جامعه دامپزشکان ایران دراین باره منتشر شده اما از نتیجه پیگیری سازمان نظام دامپزشکی خبری در دست نیست.

 

 خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلچین
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
0
0
افتخاری هرچند کوچک ولی آدم واقعا احساس افتخار میکنه.دست همه ی مسئولان پیگیر کننده این حرکت درد نکنه.به امید افتخارات دیگر.
نظر شما
ادامه