کد خبر: ۷۲۷۵۵

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شیروان از کشف و معدوم سازی هشت تن انواع مکمل های خوراک دام و طیور در شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی شیروان، «دکتر حسن ایزانلو» رئیس دامپزشکی شهرستان گفت: طی بازدیدهای کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شیروان و واحد نظارت اداره کل دامپزشکی استان از کارخانه‌های تولید خوراک دام و طیور و سایر واحد های عرضه خوراک دام و طیور در راستای نظارت بهداشتی، مقدار هشت تن انواع مکمل های خوراک دام و طیور تاریخ گذشته و غیر مجاز کشف و با پیگیری های انجام شده و دستور مراجع قضایی، محموله فوق الذکر از چرخه مصرف خارج و با نظارت دامپزشکی ضمن رعایت کلیه ضوابط بهداشتی معدوم گردید.

در ادامه ایزانلو عنوان کرد: نظارت دامپزشکی بر تولید خوراک دام و طیور و آبزیان مصداق عملی نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره است و بر همین اساس تولید هر نوع خوراک و مکمل دام و طیور باید با نظارت دامپزشکی و در شرایط استاندارد صورت پذیرد.

نظارت های این اداره با جدیت فراوان ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده اینگونه تخلفات موضوع را به شماره تلفن ۱۵۱۲  اطلاع دهند.


نظر شما
ادامه