کد خبر: ۷۲۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: نشست ماهانه شورای فرماندهی حوزه بسیج ادارات شهید باهنر در اداره کل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، این جلسه با حضور «سردار گلشن زاده» جانشین سابق فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، «دکتر محمد فتاحی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی، «سرهنگ میثم روشنی» فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید باهنر و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان مرکزی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد و اشاره به شرح وظایف دامپزشکی افزود: در حوزه بیماری های مشترک زحمات همکاران دامپزشکی نادیده گرفته می شود.

دکتر محمد فتاحی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی به وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور و استان اشاره و واکسیناسون، اصلاح ساختار و ممیزی واحدهای پرورش طیور و آموزش و اطلاع رسانی را از دلایل کنترل بیماری در کشور دانست.

سردار گلشن زاده در این جلسه به اثرات انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: طبق فرموده امام خمینی (رحمة الله علیه) انقلاب اسلامی با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است و ان شا الله انقلاب اسلامی ایران به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (رحمة الله علیه) فرمود بسیج قلب من است و به بسیج افتخار می کنم.

در این جلسه سرهنگ روشنی فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید باهنر با اشاره به برنامه های هفته بصیرت و مقاومت و ایام فاطمیه اشاره و به برنامه های بسیج در این ایام و مطالب تخصصی در حوزه نیروی انسانی بسیج پرداخت.

در پایان این جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم اداره کل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد و از زحمات «مجید گودرزی» تقدیر و «دکتر محمد فتاحی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه قمر بنی هاشم (ع) اداره کل دامپزشکی استان مرکزی انتخاب شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
0
2
کدام بخش از زحمات دامپزشک ها دیده شده؟
نظر شما
ادامه