کد خبر: ۷۲۵۳۳

حکیم مهر: همزمان با برگزاری هفته پژوهش، برگزیدگان برتر پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز معرفی شدند

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در مراسمی که امروز (۲۸ آذرماه) با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار شد، برگزیدگان برتر پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز در سه بخش اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و شرکت‌های فناور در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.

بر این اساس، در بخش اعضای هیات علمی در حوزه علوم پایه دکتر حمدالله صالحی، دکتر محمد بهبهانی، دکتر رحیم چینی‌پرداز و دکتر بهرام علی‌زاده، در حوزه علوم انسانی «دکتر سعید ملکی»، «دکتر مجید گودرزی»، «دکتر حسن فرازمند»، «دکتر نسرین ارشدی» و «دکتر رسول عابدان زاده»، در حوزه دامپزشکی دکتر منصور میاحی و دکتر آناهیتا رضایی، در حوزه کشاورزی استاد نمونه کشوری دکتر احمد لندی، دکتر سیدمحمد کاشفی‌پور و دکتر پرویز شیشه‌بر و در حوزه فنی و مهندسی دکتر حمید محمد صدیقی، دکتر خلیل‌الله قیصری، دکتر مهدی جامعی و دکتر سیدمحمد اشرفی به عنوان پژوهشگران برتر سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.

در بخش پژوهش‌های کاربردی فناورانه نیز دکتر سید محمدحسن ملائکه شوشتری و دکتر مازیار چنگیزیان معرفی شدند. دکتر احمدعلی معاضدی و دکتر منوچهر چیت‌سازان نیز به عنوان اساتید و پژوهشگران پیشکسوت دانشگاه معرفی شدند.

از دکتر محمدرضا حجاری نیز به عنوان پژوهشگر برگزیده پر استناد و دکتر ولی‌الله نوبخت به عنوان پژوهشگر برتر بسیجی دانشگاه تقدیر شد.

در بخش دانشجویی نیز مرتضی لطفی‌راد و مهناز حسینی سیاه‌گلی به عنوان دانشجویان برتر دوره دکتری و مرضیه آخوند و ثنا افراش به عنوان دانشجویان کارشناسی ارشد برتر معرفی شدند. در پایان نیز از یکی از شرکت‌های فناور مستقر در دانشگاه به عنوان شرکت فناور برتر سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.


نظر شما
ادامه