کد خبر: ۷۱۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: کارخانجات خوراک دام شهرستان ابرکوه ملزم به اخذ مسئول فنی و بهداشتی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه، طی جلسه ای که در شبکه دامپزشکی شهرستان با حضور «دکتر حسن شیخی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان و مدیران عامل واحد های تولیدی خوراک دام برگزار گردید، کارخانجات خوراک دام و طیور ملزم به اخذ مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی شدند.

در این دیدار شیخی بیان نمود که تغذیه دام اصلی‌ترین دغدغه و نیاز دامداران است، که به این منظور باید بصورت سالم و بدون هیچگونه عیب و نقصی به دست دامداران برسد،تا دامداران بتوانند بهره وری کامل درامر پرورش داشته باشند.

ایشان همچنین اظهار داشت: یکی از بهترین مواد غذایی برای رشد و سلامت دام کنسانتره‌ها هستند. ترکیبات کلی این ماده شامل غلات، چربی، ویتامین، مواد معدنی، ملاس و پروتئین‌های گیاهی و حیوانی متنوعی است.

استفاده ازکنسانتره به همراه علوفه‌های دیگر، ضرورتی است که باید در پرورش دام جدی گرفته شود تا صحت و سلامت کنسانتره تولیدی در واحد های تولیدی خوراک دام باید تضمین شده باشد .

ایشان در پایان بیان نمود که به منظور افزایش بهروه وری و اطمینان از سلامت خوراک تولیدی، متصدیان واحد های تولیدی خوراک دام باید هر چه سریعتر نسبت به اخذ مسئول فنی و بهداشتی  اقدام نمایند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
2
تازه بعد از اینهمه سال مسئول فنی ؟ مبارکه!!!
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
1
یعنی تا الان نداشتند؟! خداقوت
نظر شما
ادامه