کد خبر: ۷۱۸۹

حکیم مهر - رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: مشکل نیروی انسانی دامپزشکی آبپخش برطرف شد.

مصطفی رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اعتراض و نگرانی دامداران و اهالی شهر و بخش آبپخش از تعطیلی اداره دامپزشکی این بخش بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شد.
وی افزود: به دلیل سابقه نسبتا طولانی استقرار اداره دامپزشکی در بخش آبپخش، تعطیلی این اداره و انتقال امکانات و نیروی انسانی آن به بخش همجوار واکنش سریع اهالی شهر و بخش آبپخش را به دنبال داشت.
رضایی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم مشکل به وجود آمده را به مسئولان شهرستان ارائه دادم و در دیدارهای مکرری که با فرماندار شهرستان دشتستان داشتیم، وی قول مساعد برای لغو تعطیلی این اداره داد که در هفته جاری شاهد تحقق این وعده بودیم.
این مسئول بیان کرد: شهر آبپخش مسائل و مشکلات فراوانی دارد که شورای اسلامی شهر آبپخش تلاش فراوانی در راستای حل این مشکلات دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: در بخش آبپخش بیش از 20 هزار راس دام سالم وجود دارد و برای حمایت از دامداران و حل مشکلات ایشان استقرار اداره دامپزشکی در بخش آبپخش از اهمیت بسیاری برخوردار است.
رضایی عنوان کرد: در مذاکراتی که در روزهای گذشته صورت پذیرفته مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان دشتستان به ما اعلام کرد رایزنی‌های لازم برای استقرار نیروی انسانی مورد نیاز از اواسط آبان‌ماه سال جاری صورت گرفته و در هفته جاری شاهد آغاز فعالیت این اداره هستیم.
وی استقرار ادارات و نمایندگی‌های ادارات در بخش آبپخش را یکی از خواسته‌های اساسی شهروندان آبپخشی دانست و اذعان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر در این زمینه پیگیری‌های شایان ذکری انجام داده است.
رضایی تصریح کرد: جاده خروجی آبپخش به سمت سعدآباد و پل کلل به دلیل عرض کم مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده و خواسته ما تعریض مسیرهای خروجی شهر آبپخش برای حل این مشکل است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش متذکر شد: در ماه‌های گذشته شورای اسلامی شهر آبپخش مذاکراتی برای حل این مشکل انجام داده است و از مسئولان می‌خواهیم با حسن نظر به آبپخش این مشکل را برطرف کنند.

 

 

نظر شما
ادامه