کد خبر: ۷۱۸۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان لرستان از صدور کارت ضابط قضایی برای 41 نفر از پرسنل دامپزشکی لرستان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر زبردست» مدیرکل دامپزشکی لرستان در تشریح این خبرگفت: باتوجه به پیگیریهای صورت گرفته و هماهنگی انجام شده با مقام قضایی استان در جهت صیانت از حقوق شهروندی و ارتقاء کیفیت مواد خام دامی عرضه شده در مراکز عرضه استان، تعداد 41 نفراز همکاران دامپزشکی استان به عنوان ضابط قضایی معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای تولیدی، پرورشی، کشتارگاهی، بسته بندی و عرضه موادخام دامی، حضور همکاران در اماکن مذکور با هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی و برگزاری دوره های آموزشی لازم برای ضابطین قضایی در جهت رعایت حقوق شهروندی و ارتقاء سطح اقدامات در استان لازم و ضروری به نظر میرسید که در این راستا مراحل و اقدامات لازم بعمل آمده است.

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان از کلیه شهروندان و بهره برداران خواست تا هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را در جهت بهبود شرایط با شماره تلفن 1512 اطلاع رسانی نمایند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
لرستان دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
4
0
دورود بر دامپزشکی لرستان
دکتر کرمی حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
دامپزشکی لرستان در خیلی حوزه ها درسطح عالی هستش احسنت
جمشید سپهوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
دامپزشکی لرستان در طی دو سال اخیر روند رو به رشدی رو‌تجربه کرده استفاده از پرسنل دلسوز و زحمتکش ، حذف افراد ضعیف از دستاورده های زبردست در لرستان بود واقعا که مدیر لرستان زبردست هستند
نظر شما
ادامه